ik heb een verzorgpony maar ik mag 'm als eigen beschouwen, de eigenaar voert m en verder niks... sorry, foto te groot; klik. sorry, foto te groot; klik. die laatste heb ik helemaal zelf gemaakt en bewerkt en ben er heel trots op.
MyKayleigh
Geplaatst: 18-12-10 09:50
sasika,mooie shetten! De andere zijn ook erg leuk!!!
Mijn Toppertje nog maar eens: Zyra van stal Giessenlanden.
En ik heb er ook nog is 4: ik zou even 2 leuke foto's eruit zoeken.. ik ben op dit moment het meest bezig met mijn hengstje en vooral met de vrijheidsdressuur. Hij wil graag werken en staat dan ook iedere dag weer voor het hek en wachten tot dat ik weer wat leuks met hem ga doen. Echt een knuffeltje (net als de andere dames)
Mijn goedgekeurde hengstje: Presco's walking shadow 84cm Presco met de bijna 2 jarige silvershoes join the joy (palomino panterbont)
Toch stiekem 3. sorry Chaira v.d. fhj hoeve ook bijna 2 jaar
Nou missen we alleen mijn oude toosje nog haha. Toosje heb ik vanaf mijn 12e van de markt gekocht. Deze dame hoort dan ook echt tot de inboedel thuis. Foto komt nog wel een keer.
jep , ik ben zelfs dan bij Joy wezen kijken maar nam perla mee Perla is Joys halfzusje , zelfde moeder andere vader Er is hier nog een nakomeling van Champagne op bokt.
jona
Geplaatst: 18-12-10 22:26
Perla is inderdaad ook echt een prachtig paardje zeg! Ik heb perla inderdaad te koop zien staan voor dat ik naar joy ging kijken. Die blauwe ogen zijn ook echt mooi! ik heb er geen 1 met blauwe ogen, maar dat komt nog wel een keer haha ik vind het echt super gaaf