Is er hier iemand die de veulens wel eens opmeet na de geboorte en die weet hoe groot de veulens dan meestal zijn. Mijn meissie is 58 cm en moeke is 90 cm. Pa is 83 cm. Ik vind haar groot lijken ze bukt om te kunnen drinken terwijl ze pas 2 dagen oud is.
Maar lijkt je dat dan groot of niet bij Candy, als ik haar vergelijk met de foto's van Billy van vorig jaar dan heb ik het idee dat ze echt groter is.
melanie_h
Geplaatst: 18-05-09 20:25
Elbrich wat een schatje zeg, van harte gefeliciteerd met je knulletje
Nou Dames wat denken jullie van Belle Hoelang gaat ze het nog volhouden?
Elbrich
Geplaatst: 18-05-09 20:36
Dankjewel, Melanie !
Ik denk dat het niet lang meer zal duren! Nog een paar dagen denk ik. (2 dagen ongeveer) Als je de uier van mijn merrie wilt zien , moet je even naar pagina 30 terug gaan. Ik denk dat de uier van je merrie nog net ietsjes dikker moet.
ladylisa ook al zo'n dotje.... heerlijk he, dat kleine spul
crazy_funky
Geplaatst: 18-05-09 21:05
gefeliciteerd voor diegene met een veulentje erbij! beetje druk geweest de afgelopen dagen..
maaarrrr...!!! hier is er donderdag (14 mei) weer eentje geboren! dit keer een merrie vosbont.. heel lief en nieuwsgierig, 1e veulen van de merrie.. naam is er nog niet. vader is Sebastopol's Renzo..
heee wat leuk dit topic, ik zal me dan ook maar even melden! Onze Muis, shet van 4 is ongeveer in de eerste week van jani uitgerekend, ze is vanaf 9 juli zo'n beetje de hele week gedekt, en ik heb haar 15 juli weer opgehaald...en ik heb dus vanaf 9 juli 340 dagen zitten tellen, maar daar moeten dus nog 7 dag bij, dus dan is ze 15 juni zo'n beetje uitgeteld.. ik zal morgen foto's maken, want de laatste foto's zijn van een maand terug en toen was ze nog niet zo dik!
melanie_h
Geplaatst: 18-05-09 21:19
Crazy-funkie, gefeliciteerd, wat een leukerd
Audrey, is die uier van Starlette nog niet zover dan?
Elbrich
Geplaatst: 18-05-09 21:21
Dana01 schreef:
wat een leukerd Elbrich, van harte
ladylisa ook al zo'n dotje.... heerlijk he, dat kleine spul
ja ik zal morgen even met de camera foto's maken, zo komt dr kleur niet goed over.. moeder is vos dun bont.. maar dat zie je ook niet echt goed op deze foto's.
Renzo heb ik overwogen voor dit jaar, alleen was ie verhuurt.... Ach, nu heb ik DF, die is vast mooier (Renzo ken ik alleen van een foto)
crazy_funky
Geplaatst: 18-05-09 22:04
hij staat nu bij ons in de buurt dus was de keuze snel gemaakt, dit word de 3e keer achter elkaar dat tyra word gedekt door renzo, hopend op volgend jaar een keer een merrie en dan als het even kan een zilvere