Ik heb ook juist heel veel zin om even weg te gaan! Even helemaal weg van alle drukte. Ab, het stalmaatje van Joep, is de hele zomer weg. Joep staat nu dus als kleinste paard van stal, in z'n uppie in de grootste stal met grootste uitloop. Maar volgens mij vind ie het wel even lekker zo, zonder Ab.
Mijn knappe hengsten wil ik ook even showen, de bonte is 1 jaar en de bruine 2 jaar! Ze staan al vanaf ze jong zijn bij mekaar. Straks als ze oud genoeg zijn wil ik ze zadel maken maken en daarna beleren voor de kar!
Oh heb jij ook zon periode Nathalie? Hier ook.. Scooter moet ook langer blijven, lukt ze ook nog niet. Mocht vanavond een leen scooter ophalen. Maar die paste niet in m'n schuur. Heb die scooter bij m'n ouders gezet en m'n moeders scooter mee genomen. Gedoe.
Jorex
Geplaatst: 09-07-16 17:04
Van mij mogen ze bij t cbr allemaal in de stront zakken hoor. .. Weer niet gehaald en nu moet ik eerst weer opnieuw voor de theorie.
Wat een enge buurman zeg Nathalie, ik zou daar ook de kriebels van krijgen.
Ik heb Alex even dressuur aan de lange lijnen gedaan, zelfs een slangenvolte met drie bogen in onze mini bak haha.
Ik heb bijna t geld voor een hca bij elkaar nu.
LS_fotos
Geplaatst: 09-07-16 18:45
Zo ik ben weer thuis! Vandaag gelijk vuurdoop... Menbewijs theorie en praktijk dus en allebei geslaagd!!!
Straks even bijlezen, net wakker was vermoeiende inspannende week.
Edit: Fenna
Milk ziet er goed uit!! en wat n nare buurtbewoner...
Zag het al op fb Nathalie, hoofdstelletje staat haar idd mooi.
SammyFloor
Geplaatst: 10-07-16 11:57
Ik ben gelukkig nog nooit omgegaan met mijn cavalettie, en al mijn avonturen overleefd hij ook
Ymor Knappe Chayton! Mira voor Pip. Hoe is het nu met hem? Ayla Boef is knap! Sjors loopt goed, leuke foto's! Lori Hier ook oude sneakers Finn is een knappe verschijning! Sardis Wat een geweldige foto's van de parade, zo schattig Mandy Wat rot voor Max Nathalie Ze staat mooi met het hoofdstel!
Ik ben echt al een hele tijd niet meer geweest, sorry! Ik moest deze week kamp geven en ik had ingangsexamen voor de hoge school, 3 slopende dagen maar ik ben er gelukkig door! Arthur heeft helaas vorige week een stevige beet gehad van een pony hier. Het is een stevige zwelling die ondanks osteopathie en gel nog niet weg is. Er aan komen mag gelukkig wel weer. Sammeke heeft heel de week in de lessen gelopen en woensdag zijn we nog gaan buitenrijden. Het was een stevige rit maar Sammeke deed het geweldig. Ze begint echt vol zelfvertrouwen te lopen, net als ik Sammeke vind water helemaal niks, maar door een bepaalde plas moesten we door en ze deed het zonder tegenstribbelen
LS_fotos
Geplaatst: 10-07-16 17:22
Jelleee schreef:
LS waarom ging je je menbewijs eigenlijk halen?
Is verplicht bij ons op de menclub, daar haal je hem voor 80 euro. Door omstandigheden heb ik wel eerder mogen lessen, maar nu moest ik hem wel echt gaan halen. Meerdere menclubben bij ons in de buurt verplichten hem trouwens.
Wat een leuke foto van Sammeke. Oei dat klinkt ook niet goed die beet van Arthur bah, hopelijk is het snel weg.
Pip loopt alweer een stuk beter en zit vol energie van het stilstaan. Word nog wat als meneer oud is en niet veel meer mag doen
Chardy
Geplaatst: 10-07-16 22:47
Ayla, knappe boef! En leuke kudde! Lori, wat een leuk dier! Prachtig! Sardis, ahhh, zie Joep daar nou staan tussen de groters! Leuke foto's! NathalientjeB, hihi leuke foto! En ging je niet naar de NMPRS Zomershow? Ik had je niet gezien. Sammyfloor, leuke foto's! En beterschap voor Artur! Hopelijk is het snel weg!
Ik ben zaterdag naar de NMPRS Zomershow geweest, zonder pony's. Was wel eens lekker, alleen eens kijken. Lekker de hele dag foto's gemaakt. En veel gesproken met mensen.
ENNN, ik mocht van Sabine (@Sappos op Bokt) een ronde met Nelson rijden over het terrein, wat een gaaf dier is hij! Ik weet dat je dit topic wel eens kijkt, bedankt! Was leuk om Nelson eens in het echt te ontmoeten!