okee klaar met douchen en bijna met mijn stageverslag voor vz.
maar ik moet even hulp van jullie!
Ik zei dat we zaterdag de hengst konden ophalen tegen mevader, zegt hij ja het mag wel maar je mag misty ook verkopen en hier eenmooi rijpaard van kopen! Maar nu sta ik dus voor een zeeeeeeer groot dilema, want ik wil Misty niet kwijt maar ik wil ook heeeeeeeeel graag een rijpaard. ik ben nu echt zoo moedeloos ik weet het allemaal niet meer, en het is me deze week echt vet druk en ik ben vet moe. Maar ik heb wel genoeg tijd voor de ponys.
edit; ik ga denk ik een rijpaard erbij halen als ik me examens heb gehad volgendjaar.
liset ga er lekker over nadenken je hoeft niet ale minuut te beslissen
_Lisette
Geplaatst: 17-05-11 22:02
nee okee dat snap ik, maar hannemarie heeft haar pony bij misty staan en die 2 zijn onafscheidelijk. maar ik hou haar dat weet ik wel bijna zeker! er over nadenken ga ik nog zeker de weten doen!
Ik ga nu: -Oordopjes voor blackberry zoeken, -Schoenen aan -Jas aan -Sleutel zoeken -Fiets uit de garage halen -Garage dicht -Fiets achterop -Muziekje op -Naar klasgenootje fietsen -Naar school
Dusseh: Bye !
_Lois_
Geplaatst: 18-05-11 11:00
Goedemorgen. Leuke foto's Lisette en Jitske!
Zo ff in de topics van Lisette en Danique kijken Want ik zit weer thuis
ik word echt iedere keer gebeld anoniem ik zit er bijna aan t denken om t mobile t bellen en t vragen of hun erachter kunnen komen wiens nummer dat is.. ik vind het echt heel vervelend...