[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:10

Hahaha omg nathalie _O- Wat een griezel.

Ik ga zaterdag niet naar het nmprs. Ik heb dan wedstrijd met Willem. Anders was ik graag komen kijken!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:11

16 inch binnenbanden? :)) Horse shop international verkoopt ze als cavalettie binnenbanden volgens mij. Anders brommer/fietszaken, maar dan moet je idd een andere maat weten.

Ik heb als avondritje even met Boef over de dijk gelangelijnd, hij was braaf <3 Even kijken hoe hij het doet na nog twee keer slepen en dan plannen wanneer hij in tweespan gaat met Sjors.

Ik ga zaterdag ook niet, wel naar Heteren.

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:15

Ja 16 inch had ik ook al gegokt haha, naar mijn idee zijn de banden van een cavalettie wel een stuk smaller? Ik zal eens een mailtje sturen.

Ik ga ook niet naar de zomershow, voor even kijken vind ik het te ver weg.. Is dik 1,5 uur rijden.

Komt nu dus echt dichtbij met Boef! Ben benieuwd hoe hij het gaat doen!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:21

Ik ook, er waren wat opstart probleempjes toen ik net begon met hem beleren, maar hij doet het nu goed. Ik heb altijd rustig aan gedaan met hem, maar het was even de vraag of zijn gebit goed was, welk bit geschikt voor hem was en daarna trok hij van alles uit de kast om zijn zin door te drukken tijdens het langelijnen. Maar na een stuk of 20x langelijnen, 5x longeren, veel wandelen en poetsen etc en heel veel geduld heeft hij een bit waar hij fijn op loopt, kent het hele tuig, kent alle commando's en heeft eergister voor het eerst gesleept.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:24

Nuray schreef:
Mira - Op de een of andere manier dacht ik dat jij jonger was, geen idee hoe ik daarbij kom. Sorry! Het is inderdaad een stuk fijner in de winter.

Ik heb een tijdje weer alles op de fiets moeten doen, maar ik ben blij dat ik nu mijn rijbewijs heb en lekker in mijn auto rond kan scheuren. :D

Word wel vaker veel jonger geschat _/-\o_

Gadverdarrie Nathalie die buurman spoor je toch niet? 8)7

Boef is wel een brave pony of niet?

En ikga ook niet naar de zomershow is mij te ver weg op de plof :')

Eunomia

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:27

Weet iemand waar ik het adres van de zomershow kan vinden? En de starttijd? Ik kon het op de site niet vinden, maar dat komt misschien doordat ik op mijn telefoon kijk. Ik ga waarschijnlijk even met mijn verzorgster kijken, anders misschien even alleen. :)

Vanmiddag een stuk met Guus gewandeld en vanavond Zoë gelongeerd. Ze heeft een iets te lange vakantie gehad dus er mogen wat vetjes af, de conditie moet weer opgebouwd worden en we beginnen weer even van voor af aan met beleren en alles bevestigen. Ze deed het vandaag echt super goed, dus ik ben helemaal trots. :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:33

Weer was wel lekker vandaag om te gaan wandelen! Mooi dat Zoe het zo goed oppakte!

Vrijdag word mijn tuig verstuurd, dus zodra het binnen is passen. En dan kijken hoe Pip loopt, het gaat heel langzaam aan wel beter met het lopen

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:36

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:37

Het was inderdaad heerlijk weer. Ik denk dat de vakantie Zoë erg goed heeft gedaan want ze had echt zin om wat te doen, erg leuk om te zien. Tot aan mijn vakantie gaan we haar conditie opbouwen aan de longe en misschien dat ik één of twee keer lange lijnen mee pak. Na de vakantie komt de osteopaat en als die groen licht geeft, gaan we weer verder en mag ze, als alles goed blijft gaan, weer een keer voor de kar.

Spannend Mira, hopelijk past alles! :D Fijn dat het met Pip langzaamaan beter gaat.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:41

@Kaya wou het bestellen maar toch niet gedaan

Klinkt wel heel erg positief met Zoe. Hoop dat je haar weer voor de kar kan zetten

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:43

Mandy, geen ervaring met schimmel in de hoef gelukkig, hopelijk heeft Max er snel geen last meer van!

Nathalie, hè bah, wat n vieze vent zeg! :=

MDJ, mijn oude Hca was onlangs ook lek bij het ventiel. Ik heb toen gewoon een nieuwe binnenband bij Hca zelf bestelt. Hij was niet heel duur, zo'n 13 euro geloof ik. Had 'm binnen twee dagen binnen. Alleen wel even opletten dat je duidelijk zegt welke maat je wilt hebben (2.25 16 inch dacht ik?), want hij had me per ongeluk de verkeerde maat toegestuurd.

Leuk Susanne! veel succes!

Leuk dat Boef het zo goed doet Ayla! Ben echt reuze benieuwd hoe hij het voor de kar gaat doen!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:44

Fijn dat het zo goed gaat Anna :) Is je wagentje nu helemaal af trouwens?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 21:52

Ayla - Mijn wagentje is nu helemaal af inderdaad. :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:21

ayla boef doet t volgens mij wel heel erg braaf :D ben benieuwd wat hij straks in 2span gaat doen.

en idd ff 16 inch binnenbandje halen, ff met de maat van je band ff naar de brommerzaak die helpen je aan de juiste..of even langs de hema die verkoopt ook binnenbanden.

en ja ik weet t heb afgelopen paar dagen al mijn hubbie er op uit gestuurd met de hond savonds, ik krijg er namelijk echt de kriebels van.. :x heb de vorige keer uit nijd keihard geschreeuwd of ik wat van em aan had dat hij zo stond te kijken..

adres van de zomershow staat als goed is gewoon op de pagina van mini paarden toch?
start tijden zijn er niet echt begint dacht ik half 9 :') en dan moet je maar bedenken hoelaat je ongeveer moet starten.

en fijn dat zoe weer lekker loopt en dat vraagt om een foto nuray

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:26

Dan kijk ik straks via de laptop nog even op de site, misschien dat ik het dan wel kan zien. Ik bedoelde inderdaad gewoon hoe laat het begint aangezien ik zelf niet mee doe. :)

Een foto van mijn wagen had ik al eens geplaatst dacht ik, maar kan nog wel een keer een foto maken en plaatsen hoor.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 22:54

Wat gaan jullie snel. Sneu van Max
DK is weer verplaatst naar hoofddork ipv hoogland zag ik..

Hier vakantie maar blij als ik straks weer thuis ben...
Wat een rampzalig heimwee nergens zin in.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:00

Lekker genieten lieselotte maar hier ook altijd heimwee naar huis hoor

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:02

Dk oost verplaatst naar Heeten.. wat verder en een ongunstige datum, even kijken of ik nog wel mee kan rijden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:16

Lieselotte - Probeer lekker te genieten van je vakantie. Voor je het weet is het voorbij.

Ayla - Balen dat DK Oost niet zo gunstig valt en wat verder weg is..

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:16

Ik kan niet tegen veranderingen eerste dag hier was schelden en tieren wilde weg drama! zit je dan in Limburg. Overmorgen naar huis. :D

Nu weer Heeten zag t net ja.. Lekker bezig zijn ze.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 23:34

Heeten was voor mij mooi dichtbij geweest. Zal het Switch niet aan doen om hem mee te nemen :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 00:17

Heb het tegenovergestelde. Heb vakantie en zit thuis, was liever even weg van alles geweest. :o

Thanks voor alle lieve berichten ivm Max. Denk niet dat het snel over is, schijnt hardnekkig te kunnen zijn.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 03:02

Wat vervelend van Max zeg!! Sterkte!

Haha Nathalie je buurman staat in zijn blootje en dan vraag jij of je wat van hem aan hebt.. Die vond ik wel humor maar verder wel erg vervelend.. Komt hij naar buiten zodra jij gaat wandelen?

Ik ga zaterdag naar de show. Het begint om 9 uur en het is bij manege Groenendaal.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 07:52

Hier juist veel zin in onze vakantie lekker even weg van alles! Heerlijk even zonder mijn idiote buren <3

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-16 09:15

Ja hij komt naar buiten idd zodra je gaat wandelen, maar hij doet dit bij meerdere vrouwen hier in de flat.
Zelfs als mijn buurvrouw op balkon gaat zitten komt hij in zijn blootje naar buiten,alsof hij t er om doet ofzo := we hebben ondertussen de woningbouw gebeld met wat we ermee aan moeten