Tinkie had btw ook geen zin om mee te gaan. Maar die was vergeten dat ze haar halster nog om had, dus ik haar zo kon pakken! Ik denk leuk gooi der even samen los met vriendje Tinker. Die dacht er kennelijk anders over, die wilde dus met geen mogelijkheid de wei uit. Hele brandblaar op mijn hand van het touwtje. Tinkers zijn toch wat sterker dan shetlanders Maar uit eindelijk hebben ze heerlijk samen gespeeld in de bak!
Hahah ja echt he Deboor En geloof me, hij heeft niet een een ruk aan het halster gevoeld. Want toen was hij al weg.
Maar Macholoverr als je het zo goed weet, kom het gerust even proberen!
ladylisa
Geplaatst: 24-08-10 16:54
verharen jullie shetlander ook al een Beetje? Snoepie begint nu een Beetje te Verharen, Ik wil binnekort ook een Fotoshoot Laten doen van mij en snoepie , ps: ik heb nog een oude hoofdstel denk 2 jaar oud als je intresse hebt pb me maar heb zelf een nieuwe
Ik ga zo voor de 1ste x het bit indoen bij tabje, best spannend ...
DeSa
Geplaatst: 24-08-10 18:41
Mijne verharen niet zo heel erg. DA weer geweest en Challenge heeft een mooi paars verbandje erbij. Kreeg het verband gratis Maar hij moet nog een keer komen deze week 120,- voorrijkosten op zijn minst aangezien de zondag + niet op de route meer kost
Neeh en ik verdien al zoveel joh Ben blij dat ik een mooie spaarrekening heb/had anders had ik ze nu weg kunnen doen, dekking van Tan moet ik de rekening ook nog van krijgen.