Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Patty14 schreef:Mira283 schreef:Ik heb ook een hoofdstel met sperriem maar Pip heeft al een klein koppie. Dus de sperriem is eraf gehaald want hij werd er niet rustiger van met het bit. En ik heb alles toch op gaatje redelijk los want ik ben niet van het aansnoeren, mijn instructrice denkt er net zo over.
Brave Boef met slepen
Pip is nog steeds kreupel al denk ik dat het uit zijn bekken of rug komt. Niet niet zozeer zijn knieën maar kijk het nog even aan. En Verdi staat ook stil daar druk ik deze week een wormspuit in aangezien hij ook nog eens erbij is gaan hoesten pff. Twee zorgen kindjes in een keer
Balen van Pip. Hoelang is hij al kreupel?
Leuke foto's Ayla!
NathalietjeB schreef:ooh blackflag hoe is de auto er aan toe? die zal wel helemaal vol zitten met schade denk? ik heb verschrikkelijke vakantie filmpjes gezien vanuit brabant![]()
en hagelstenen waar je bang van word zo groot..
oneandonly milk doet t echt uitermate zeer goed op haar nieuwe stal![]()
ze is vind ik al in een maand enorm veranderd, zowel qua uiterlijk als hoe ze zich voelt.
ook is ze naar mijn idee een heel stuk opener geworden, en ze lijkt een heel stuk beter in haar vel te zitten en heel stuk beter te lopen en ze is ook veel blijer.
ik had de stap qua verhuizen een heel stuk eerder moeten doen
sammy onderleggers passen mooi