ik heb geen knappe jongens in mn klas alleen jongens met babyface, flaporen, baksteenhaar, rokerskop, slaaphoofden en apekoppen
Anoniem
Geplaatst: 16-05-11 21:15
Hannemarie schreef:
ik heb geen knappe jongens in mn klas alleen jongens met babyface, flaporen, baksteenhaar, rokerskop, slaaphoofden en apekoppen
Wij hebben 1 justinbieberhaar,3 van die kleine ventjes (die zijn gewoon kleiner dan mij ),1 zo'n mega lange (en lelijke ) gozer,1 die is "wel" aardig (als gewone vriend) 1 chagrijnig rotjong,1 rokertje,en een paar die denken dat ze stoer zijn,en een enorme sukkel (die gozer denkt dat hij grappig is maar zet zichzelf zó voorschut ) en dan die knappe gozer
haha, ik heb het zoontje van de decaan in mn klas en die word zooo erg gepest maarja wat wil je ook als je onder de ak les gaat staan achter het gordijn en dan uit je neus gaan zitten vreten :kots:
Ik heb maar 2 jongens in de klas, en ze zijn allebei facking irritant en lelijk!
Anoniem
Geplaatst: 16-05-11 21:19
hahaah Gadver Hanne Bij ons "pesten" ze die sukkel,en af en toe van die kloterige grapjes naar zo'n ADHD-gozertje met 9 vingers (had ongeluk gehad met pink,is er nu dus af) maken ze hele droge grappen,ook leraren,mijn muzieklerares: "De meesten van jullie hebben 10 vingers om op de piano te spelen " maar die gappie vind dat zelf juist grappig
Anoniem
Geplaatst: 16-05-11 21:22
Dit zadel krijgt mijn kleintje,als ik genoeg gespaard heb Okee',hij is helemaal niet duur,maar ik heb mijn geld uitgegeven aan andere onzin
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-05-11 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt
Blacky
Geplaatst: 16-05-11 21:22
Hannemarie schreef:
haha, ik heb het zoontje van de decaan in mn klas en die word zooo erg gepest maarja wat wil je ook als je onder de ak les gaat staan achter het gordijn en dan uit je neus gaan zitten vreten :kots: