Vervelend hoor , van die pennymeisjes

Wel fijn dat ze ff los kon gaan , Magic is gister ook nog ff los geweest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheJokerr schreef:als ik ze betrap oooh dan zijn ze nog lang niet klaarvorige keer was er zoon heel dik kind op lucky aan het rijden zo brutaal
met halster en maar trekken want lucky is niet te houden joh
nee geen wonder? lucky wou er onderuit komen
en ze wouden gaan springen he maar daar had ik ffies een stokje voorgestoken oooohh ik was Pissnijdig
5wijven schreef:@TheJokerr- Ik las dat jij met je shet VD doet, dat doe ik ook. Ze kan de bassis, jambette, op het blok en begin van de buiging. Ik haal vd van de site http://www.everyoneweb.com/NALANTA. Het is echt een suer site, maar zou wel eens wat meer sites willen weten. Weet niet of jij het van een site afhaalt? Zo ja kan je die dan geven?
xMonsterr schreef:mijne heeft 0 dekens.
Rhine_ schreef:Ik zit met 10 in de klas.
Rhine_ schreef:Tabloid wil ik graag scheren maar dat mag niet.
Buckje schreef:menfoto van zondag
5wijven schreef:Dus VD is idd gewooon lekker spelen met je shet, maar ook serieus beetje bij beetje iets leren
TheJokerr schreef:Maar helaas werd ik minder blij toen ik zag dat mijn hoofdstel weer is gebruikt en dat er een touwteugel aan vast zat en geen normale teugels wat ik dus wel altijd hebdus er zijn weer pennymeisjes actief
TheJokerr schreef:dat meisje woont om de hoek bij lucky dus ik denk dat zij gewoon dezelfde is.. helaas is zij enorm dik en groot en vind het gewoon zieligik heb haar msn, mail en bokt wel maar daar wil ze waarschijnlijk toch niet naar luisteren, als ik zeg dat lucky rugklachten heeft en ze ziet Jet er dan opzitten gaat ze er toch weer op
weetje ik ben in staat haar op gaya te zetten, zeggen dat ze is doorgereden en helemaal klaar voor vertrek, mag ze erop helemaal los en ze valt meteen hoe geniaal, helaas kan ik dan worden aangeklaagd