Vond het fijne dekens, alleen verloor Sjors manen door de vaste hals (hij is sowieso héél lastig met dekens) en Boef zat 'ie super, maar de deken werd overbodig toen hij verkocht werd. Ze waren iig aardig sterk (wel de nodige beschadigingen maar 1200denier scheurt niet zo snel verder) want Boef en Sjors speelden onwijs veel en heel erg hard met elkaar. Minpuntjes vond ik dus de vaste hals en die van mij hadden dubbele gespen aan de voorkant, maar die uit de link hebben fijnere voorsluitingen zo te zien.
 Vond het fijne dekens, alleen verloor Sjors manen door de vaste hals (hij is sowieso héél lastig met dekens) en Boef zat 'ie super, maar de deken werd overbodig toen hij verkocht werd. Ze waren iig aardig sterk (wel de nodige beschadigingen maar 1200denier scheurt niet zo snel verder) want Boef en Sjors speelden onwijs veel en heel erg hard met elkaar. Minpuntjes vond ik dus de vaste hals en die van mij hadden dubbele gespen aan de voorkant, maar die uit de link hebben fijnere voorsluitingen zo te zien.
Fijn Patty!

Geplaatst: 13-12-17 19:59
               Geplaatst: 13-12-17 19:59				         

Het blijft hier nog liggen ook, ben benieuwd of het er morgenochtend nog steeds ligt.
 Het blijft hier nog liggen ook, ben benieuwd of het er morgenochtend nog steeds ligt. Was al nat van buiten te staan met die sneeuw en regen bij ons.
  Was al nat van buiten te staan met die sneeuw en regen bij ons.  

splinternieuwe deken die, zonder black friday korting, 175 euro kost....
  splinternieuwe deken die, zonder black friday korting, 175 euro kost....  ).
 ). . In het voorjaar vast wel terug vaker op pad.
 . In het voorjaar vast wel terug vaker op pad.