Fietsen met deze sneeuw, voor geen goud
 zag vandaag allemaal mensen op de scooter/fiets die moesten lopen of rijden met de voetjes bij de grond
 zag vandaag allemaal mensen op de scooter/fiets die moesten lopen of rijden met de voetjes bij de grond  
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en met de sneeuw zag alles er anders uit dus een goede oefening. Hij deed het gewoon weer super goed! Paar communicatiefoutjes, maar dat is normaal he.
 en met de sneeuw zag alles er anders uit dus een goede oefening. Hij deed het gewoon weer super goed! Paar communicatiefoutjes, maar dat is normaal he. 

mirriejj schreef:Oef hart gewerkt Patricia! Het is wel echt een leuk drietal zo.
Hoeveel heb jij ze nu opliggen? Ik ga Jimmy begin Januari nóg maar eens scheren, ik denk dat hij een siberische winter verwacht.

Susanne schreef:Heerlijke sneeuwfoto's allemaal!
Herkenbaar Miranda! Willem is ook zo eentje die superveel haar aanmaakt. Die scheer ik altijd 3x in de winter, al zou 4x ook prima kunnen
En de benen/kroonrandjes scheer ik elke twee a drie weken wel even bij. Ik ben allergisch voor overmatig beenhaar en sokken ghehe.
 . Die heeft een paar sokken niet normaal.
. Die heeft een paar sokken niet normaal.

IngridM schreef:Nou Alf ook alweer teddybeer ondanks scheren.
Patricia; ze hebben geen ijzertjes zeker? Dan maakt de sneeuw buiten niet uit natuurlijk. Dat is wel handig dan

Mandyy schreef:[ [url=m/Y2n4uS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg het weekend deze foto toegestuurd!

Patricia_86 schreef:Mandyy schreef:[ [url=m/Y2n4uS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg het weekend deze foto toegestuurd!
leuke foto!
Heeft iemand ervaring met het merk Shires? https://www.equimatch.nl/shires-tempest-original-300-combo.html

Patricia_86 schreef:Heeft iemand ervaring met het merk Shires? https://www.equimatch.nl/shires-tempest-original-300-combo.html