[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:54

Ik heb zo'n wagentje gezien op de SMR oefendag en ik vond hem echt klein. Je zit met je benen in je nek als volwassene tenzij je heel klein bent.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 00:01

Klopt, daar zag ik 'm idd toen ook. Vond 't doodeng dat ze redelijk scherpe bochten maakten met dat ding.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 00:53

Heb ooit op zo'n sulky gezeten. Prima ding als je rechtuit over de weg gaat :D. Maar zit indd niet heel geweldig.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 03:43

Ik heb wel eens gemend met een pirouette. Was elke bocht bang dat ik om zou slaan. Echt jammer want het is een mooi model!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 06:14

*valt even binnen* ik ben dus omgegaan met pirouette.
Is de kans met een hca veel kleiner?

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 09:09

timokyana schreef:

Ik went met mijn Hca altijd heel scherp en dat gaat altijd goed. Ook nooit het idee gehad dat ik om zou slaan.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 09:12

Dat idee heb ik ook nooit gehad met een HCA. :n
Wil niets anders meer!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 09:22

timokyana schreef:

Ik denk dat die kans echt kleiner is ja. Dat zijn stabiele wagentjes en degelijk. Maar zeg nooit nooit, natuurlijk. Ik weet dat er óók mensen met een hca zijn omgegaan.

Vervelend dat het gebeurd is. In een bocht? Of ging je pony er van door?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 10:42

xCarpediem schreef:
Balen van de wedstrijden die afgelast zijn, maar wel begrijpelijk.

Iemand hier zocht een Sulky Piroutte toch? Er staat er een op de Facebook pagina "Marktplaats voor de paardensport" en "Marktplaats voor Shetlander en American Mini Horse"

Ja die zocht ik! Maar eerst moet mijn tuig er zijn anders word het heel moeilijk hahaha

Ow als ik zo lees dat je niet lekker zit met je benen vraag ik me af wat dan een redelijke optie is voor mijn knieen....

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 13:34

Mira283 schreef:
xCarpediem schreef:
Balen van de wedstrijden die afgelast zijn, maar wel begrijpelijk.

Iemand hier zocht een Sulky Piroutte toch? Er staat er een op de Facebook pagina "Marktplaats voor de paardensport" en "Marktplaats voor Shetlander en American Mini Horse"

Ja die zocht ik! Maar eerst moet mijn tuig er zijn anders word het heel moeilijk hahaha

Ow als ik zo lees dat je niet lekker zit met je benen vraag ik me af wat dan een redelijke optie is voor mijn knieen....

De tweewieler van T&H stables zit echt heel erg lekker. http://www.thstables.nl/page/sulky-daily

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 14:45

Hier mijn sulky opgehaald :D
Wat is ie zalig licht, even paar kleine veranderingen oa ander stoeltje en voetsteunen anders

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 15:38

Oh, sorry dat wist ik niet Mira! Ik had alleen onthouden dat iemand hem wilde, haha. :+

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 19:16

Met een HCA kan je ook om ik maakte een keer een lompe stuurfout en toen was ik met Buck om gegaan in een pacours. Maar vind de wagentjes verder heel stabiel je moet wel echt lomp doen wil je hem omkrijgen. :) De pirouette is heel smal, ik vind het enge wagentjes en qua budget kom je niet echt ver van een HCA ofzo. :)

Over vakanties of dagjes weg, mijn ouders broer, en zijn vriendin zus en haar vriend gaan maandag t/m vrijdag naar Centerparks en ik MOET mee. Omdat het 'goed' voor me is. Ik heb nergens zin in, en heeft ook te maken met een flinke depressie + ze mij niet achter durven te laten dus ik ga echt mee om hun zorgeloos op vakantie te laten gaan maar zelf kan ik de plezier en de energie momenteel echt niet vinden om leuk te gaan zitten doen. Klinkt echt mega verwend en ondankbaar dat ik niet mee wil maar heeft echt met de situatie en alles te maken. Denk als ik er eenmaal ben ik wel een beetje kan genieten.

Voor de rest had ik bijleespost maar crack mijn laptob liep vast, en boktblad was weer leeg... Igg een leuke pony gezien met een mooi blauw oornetje hierzo in t topic. <3

Owja mendistrict Oost had vandaag geen tickets want het ging niet door... Het terrein was bagger om te moeten rijden, en voor pony's gewoon niet eerlijk om dat te moeten klaren. Respect dat ze het afblazen want ze boren zich een hoop geld door de neus, ben alleen benieuwd wanneer ze nu gaan plannen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-16 21:19

lekker gaan lieselotte centerparks heeft wel hele mooie parken :))

mira weet niet waar jij woont, maar veel sulky's zoals de pirouette enz zijn bij horseshop international gewoon te bezichtigen
en je kunt er op zitten dan kun je gewoon even kijken hoe het voor jou zelf zit :j

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 14:47

Nathalie show eens een foto van je sulky achter Milk!

Afbeelding
Chayton vandaag <3

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 15:43

Mocht iemand hier toevallig een HB peesbeschermerset in maat mini Shetlander zoeken, ik heb ze te koop. :)

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 17:34

Ymor schreef:
Nathalie show eens een foto van je sulky achter Milk!

[ [url=m/mKazPC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Chayton vandaag <3

Ik heb voor de zekerheid even gekeken of Beauty nog in de wei stond. :)) Knappe Chayton!

Ik ga vanavond even een uitgebreide bijlees post doen. Zometeen eerst uit eten en dan nog een rondje met Beauty mennen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 18:24

Heb van de week fotoshoot dus komt goed

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 20:35

Chayton is zo knap!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 20:43

Ik ben nog nooit omgegaan met mijn HCA in de twee jaar dat ik 'm heb (even afkloppen) en ik doe er best gekke dingen mee. Tevens rijd ik er vaardigheid en af en toe marathon hindernissen mee. Als je een spoorbreedte van 1.10 hebt op je HCA, ga je aanzienlijk minder snel om dan met de spoorbreedte van een cavalettie of pirouette (dat komt ook door de rest van het frame en de plaats van het stoeltje/bankje etc.)

Wat is hij knap geworden Romy <3 Hij was al knap, maar ik vind 'm nu nog knapper.

Ik ben gisteravond met een vriendin naar Outdoor Gelderland geweest hier in Arnhem, o.a. Anky van Grunsven gezien (niet te paard) en Edward Gal, die clinics gaven. Toch wel weer eens leuk om te zien, al rijd ik al een tijd niet meer onder het zadel. Verder heb ik een ponyloos weekendje gehad, vanaf morgen zijn Sjors en Boef weer aan de beurt :)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 20:54

Hij is knap Romy!

Leuk Ayla, Outdoor Gelderland! Wij vertrekken vrijdag morgen voor Outdoor Zeeland. Echt zin in :))

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 20:57

lobkew schreef:
De tweewieler van T&H stables zit echt heel erg lekker. http://www.thstables.nl/page/sulky-daily

Grappig want Tina heeft Pip opgevangen vier jaar geleden. Maar voor een eerste sulky een beetje aan de prijs

@Nathalientje ik woon op de grens van Groningen en Drenthe

Wat is hij knap geworden Romy!

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-16 21:23

Chayton is heel mooi Romy!

Ik ben gelukkig nog nooit omgegaan, met de cavalettie wel een keer bijna, toen ging er echt even 1 wiel flink van de grond. Voelde me op dat wagentje ook niet echt heel veilig, had het gevoel of het ding zo doormidden kon breken haha. Die was echt Niet stevig zeg!

Leuk Ayla, outdoor gelderland!

Ik heb gister weer met Kjani gemend en vandaag weer gewerkt.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 02:28

Ik ben ook een keertje om gegaan met mijn Hca.

Leuk outdoor Gelderland!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 10:22

Outdoor Gelderland klinkt leuk Ayla!

Goedemorgen :)