Ja migraine. Is helaas veel heftiger dan de meeste mensen denken.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? Voor alsnog rijden de bussen wel maar niet volgens dienstregeling (maar ze rijden) alleen begint de hoeveelheid sneeuw en de semi-donkere lucht inmiddels wel op mijn zenuwen te werken.
 ? Voor alsnog rijden de bussen wel maar niet volgens dienstregeling (maar ze rijden) alleen begint de hoeveelheid sneeuw en de semi-donkere lucht inmiddels wel op mijn zenuwen te werken. 
 Lief van jullie.
 Lief van jullie.
Ayla schreef:Lief van jullie.
Ik heb gisteren ook gewoon de hele dag gewerkt, als werknemer kun je niet zomaar bepalen dat een winkel of bedrijf dicht kan gaan, ook niet met code rood. Momenteel zit ik tot 5 uur op kantoor om de telefoon op te nemen, vrijwel iedereen die buiten Arnhem woont is al naar huis ivm het weer. Succes voor diegene die nog moeten reizen of auto rijden.

Ligt zeker wel 5cm.
 Ligt zeker wel 5cm.                                                         

:brr
  :brr Ik heb wel even met de slee gereden vandaag, wel met een dekentje onder mijn tuig, tegen de regels maar ach t sneeuwde hard en toliene is mega kaaal geschoren. Dat voor een kwartiertje beetje stappen en draven
 Ik heb wel even met de slee gereden vandaag, wel met een dekentje onder mijn tuig, tegen de regels maar ach t sneeuwde hard en toliene is mega kaaal geschoren. Dat voor een kwartiertje beetje stappen en draven  

gelukkig niet echt gevallen..
 gelukkig niet echt gevallen.. 

Cadeautjes!
 Cadeautjes! 

De hel van '63 is er niks bij!
 De hel van '63 is er niks bij!