[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:29

Lekker Mandy!

Donna: er moeten nog een paar dingen gebeuren, maar dat kan ik zelf niet helaas (slijpen + lassen), dus dat is even afwachten tot diegene die dat voor mij doet tijd heeft. Als dat gebeurd is alleen nog het lamoen op maat maken + afspuiten en dan is 'ie af in principe.

Patty14

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-16 23:57

Heeft iemand hier toevallig Mr Stockings beschermers? Ik wil ze bestellen maar geen idee welke maat ik moet bestellen. Miniminishetland of mini shetland. Mini shet zijn 12cm

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:14

Zijn dat die dure Patty? Ik heb die eens gepast van mijn hoefsmid, ik gok dat dat maat shet was (allemaal grote maats shetten net als Willem) dus ik verwacht dat Switch de mini wel past.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:22

claudiadvx schreef:
Wat goed nieuws patty!
Over het vlechten: misty vlecht ik vaak zo een enkele wil niet met die dikke manen maar dit wol prima!
[ [url=m/IjGjlI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe vinden jullie haar bouw? Kritisch zijn mag! Ben daar zeer benieuwd naar
[ [url=m/sq9Qd3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haar bouw? Heb je een nette standfoto van opzij genomen?

Charlotte je hebt smaak!! Hele mooie wagen. Ik wil nu geen vierwieler hoor maar als ik een tweespan zou hebben natuurlijk wel.

kayaxtg schreef:
Ik heb morgen laatste schooldag en daarna nog een week met schoolfeest, excursie, meeloopstage en dat soort onzin :+
Mijn vakantie planning is niet echt bijzonder bestaat voornamelijk uit bij Toto rondhangen :9

Heerlijk vakantie! Alleen het vooruitzicht is al fijn.

Patty14 schreef:
Heeft iemand hier toevallig Mr Stockings beschermers? Ik wil ze bestellen maar geen idee welke maat ik moet bestellen. Miniminishetland of mini shetland. Mini shet zijn 12cm

Ik heb ze zelf niet maar er staat een maat tabel bij toch? Anders even de menner mailen die kan je helpen.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:23

Even een aparte post voor patty!! Ik ben zo blij voor je dat switch weer goed loopt!!! Hopelijk blijft hij nu goed. Balen van zijn knie maar dat komt ook wel weer goed.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 08:49

Jullie gaan hard dames. Of ik ben te druk en te weinig tijd voor bokt:=

Patty fijn dat de echo goed was wel belen van switch zijn knie hopelijk gaat het snel weer beter.

leuke foto's van toto

Jammer nathalie dat je geen reactie op de hca krijgt. Die dravers sulky is wel leuk maar zou hij lekker op lange afstanden zitten?

Mr stockings heb ik voor arty voor zijn achterbenen. Ik heb ze van ls de maat weet ik niet :P weet wel dat ik ze ideaal vind :j

Hier ga ik kijken voor nieuwe schoenen voor mezelf van mijn verjaardags geld. Zat aan de horka's half hoog te denken. Ik wil wel goed grip voor op mijn sulky en dat ik er ook lange afstanden op kan lopen.

En een deken voor mil halen is zaterdag in bunschoten de mini keuring weet iemand dat kan ik minihorseshop een mail sturen voor een deken die ik op het oog heb. Kunnen ze die misschien meenemen. Zal zo even opzoeken welke ik bedoel. Zoek 0grams liefste halve hals en goed waterdicht. Dan kan ik mil weer scheren

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:36

Jelleee schreef:
Zijn dat die dure Patty? Ik heb die eens gepast van mijn hoefsmid, ik gok dat dat maat shet was (allemaal grote maats shetten net als Willem) dus ik verwacht dat Switch de mini wel past.

Die van de Menner zijn dat. Indd wel wat duurder maar lees er wel goede dingen over.

@Romy; kan helaas geen maattabel vinden. Had al contact opgenomen hopelijk krijg ik snel antwoord.

Ymor schreef:
Even een aparte post voor patty!! Ik ben zo blij voor je dat switch weer goed loopt!!! Hopelijk blijft hij nu goed. Balen van zijn knie maar dat komt ook wel weer goed.

Thanks! :) Hoefsmid komt vanmiddag om hem binnendoor te zetten. Dierenarts verwacht er verder ook geen problemen mee.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:44

Ik heb ze niet Patty, maar ik gok dat Switch gewoon mini shet nodig heeft.

Wat een druilerig weer.. ik hoop dat het DK morgen door gaat.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:48

Wat goed nieuws Patty van Switch!

Hier is het ook verschrikkelijk baggerweer... (Wie heeft er ervaring met jaarlingen en mag ik even een pbtje sturen?)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 11:56

Ayla schreef:
Ik heb ze niet Patty, maar ik gok dat Switch gewoon mini shet nodig heeft.

Wat een druilerig weer.. ik hoop dat het DK morgen door gaat.

Heb haar telefonisch even gesproken. Ga even opmeten dan kijkt ze welke ik nodig heb.

Je mag mij wel pben hoor Mira!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 12:37

Heel druilerig weer inderdaad :\

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 15:11

Ayla: nee eigenlijk niet. Zal eens kijken of ik die dit weekend kan maken :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 15:21

Romy vroeg dat Claudia :)

Hier is het de hele middag toch nog zo goed als droog geweest en de temperatuur is ook niet verkeerd, dus ik heb met Boef in de bak gelangelijnd en dat deed hij erg fijn.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 18:18

Ik ben dit weer ook zo zat -O- regen regen en nog meer regen

Patty zou idd even de menner mailen voor info

Mira je mag mij ook wel pben hoor.

Teste deze word wat aangepast :D komt vering op en andere voetsteunen idee hca voetsteun (deze kan ik gewoon bestellen bij de verkoop hoek op de drafbaan hier :D

En kan goedkoop aan stoeltje komen dus die komt er ook op :D dus dat word lekker rond cruizen

Twijfel of ik nog door mijn vader een hekje er op laat lassen..maar dat is voor later

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 18:30

Het weer is inderdaad klote... zo even bijlezen, ben net wakker. :o

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 19:16

Ik ben ook klaar met dit weer. Was Willem aan het longeren en toen regende het al een beetje, maar opeens begon het echt keihard te hozen het deed gewoon pijn. Toen was ik er klaar mee en Willem ook :+

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:05

Net te horen gekregen dat de districtskampioenschappen van West (en ook Oost vgm) niet doorgaan helaas...
Heel jammer, want ik had alles voorbereid, de ontzettend dure huur trailer stond al klaar en een festival waar ik heel graag heen wilde had ik er voor afgezegd, maar ook heel begrijpelijk en verstandig. Vooral heel banketstaaf voor de organisatie!

Ben benieuwd hoe je nieuwe sulky achter Milk staat Nathalie! :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:31

ja ik ook kijk uit naar morgen *\%/* als t maar ff droog is..
donna wat ontzettend jammer zeg dat t niet door gaat, komt t door t weer? huur trailer krijg je natuurlijk niet meer terug -O-
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-07-16 21:57, in het totaal 3 keer bewerkt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 21:45

Ah Donna dat is echt onwijs balen -O- Ik snap hun beslissing wel, maar voor jou met je huur trailer is dat gewoon een beetje jammer.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:04

Oost gaat idd ook niet door. Ik vind het jammer maar wel verstandig, het gras waar alle ringen op lagen werden nu gehooid en de trekkers reden alles aan gort.. daar ga ik niet over heen met mijn pony'tje. Vriendin van mij en andere menners hadden al afgemeld, ik wss ook als het door ging. Nu afwachten wanneer de nieuwe datum is.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 22:17

Balen van de wedstrijden die afgelast zijn, maar wel begrijpelijk.

Iemand hier zocht een Sulky Piroutte toch? Er staat er een op de Facebook pagina "Marktplaats voor de paardensport" en "Marktplaats voor Shetlander en American Mini Horse"

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:09

haha zijn wel mooie wagentjes die pirouette maar vraag me af of je die beetje redelijk in balans krijgt

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:11

Balans is volgens mij niet zo'n probleem. De spoorbreedte is wel maar 85cm ofzo, dat is jammer.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:14

zijn die nog minder breed dan een cavaletti :oo

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-16 23:16

:j

Al is die van de cavalettie niet veel breder, 90cm ofzo.