Wat een leuke foto's, Dravergekkie! Zo te zien vonden ze het erg gezellig met elkaar. Judithjuhh, heel veel succes morgen!Ik hoop voor je dat Punette zich goed laat zien!
judithjuhh schreef:nassie, is het niet beter om dan gewoon aan het eind van de winter te scheren?Nee want ik kan zowiezo met die wintervacht niet eens een rondje fietsen. Dan is ze gewoon zeiknat Succes morgen!
Hoeso ga je niet meer Debor ??Heb trouwens nog meer van dr br 4-ever horses wintercollectie gevonden ;
Omdat ik waarschijnlijk geen vervoer heb. Van Challenge verwacht ik sowieso niks en Djailey vind ik eigelijk ook niet mooi. Dus we slaan een jaartje over en volgend jaar rijd ik er zelf heen
goedenavond !! ik heb hele zilveren handen van het verven van me trailer!!! leuke foto's voorbij zien komen en zeker leuke serie van BR helaas nog een ander half jaar wachten jammer Desa, als het 3 weken verder was, had ik wel willen rijden voor je .... jammer. wil dat altijd wel graag zien
@ kelsy: wat voor marathonwagen zoek je precies?en wat is je budget?vriendin van mij heeft er eentje te koop.
Ik denk dat omdat mijn ponys tussen de 90/95 cm 125 onderlengte hebben. VZpoownhad 155 en was 121 cm.
Challenge's kunstje En een manenkam die ze graag aan het touwtje vast houd Lekker pak manenDjaileyVette TanjaEn de hele kudde