Voor wie 't leuk vindt, een 2017 overzichtje van Willem

[EJL-ITP] Een jaar lang shetten-power met Willem!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nog eventjes en dan....
  nog eventjes en dan....  
                                                         Lillian__ schreef:Dijken en tussen wegen worden vaak pas als allerlaatst gestrooid, die hebben vaak geen prioriteit, snelwegen, N-wegen en afslagen zijn meestal als eerste aan de beurt, wat op zich niet onlogisch is.
Veel boeren doen hier vaak zelf stukken strooien en schuiven.
leuke foto's weer suus knappe williewortel

Fietspaden zijn echt 0,0 schoongemaakt. En doordat het gisteren is gaan dooien en vannacht weer is gaan vriezen is het echt 1 grote ijsbaan.
 Fietspaden zijn echt 0,0 schoongemaakt. En doordat het gisteren is gaan dooien en vannacht weer is gaan vriezen is het echt 1 grote ijsbaan.  Maar goed, ben veilig aangekomen!
 Maar goed, ben veilig aangekomen!                                                         

( t is maar 5 km dus goed te doen) En met de bus durf ik niet, want ik vind dat ze als idioten rijden met dit weer
 ( t is maar 5 km dus goed te doen) En met de bus durf ik niet, want ik vind dat ze als idioten rijden met dit weer  

u-ov heeft net aangegeven door te rijden zo lang het kan, ze rijden nu wel zonder dienst regeling, maar nu begint het dus echt keihard te sneeuwen en ik kan niet weg
 u-ov heeft net aangegeven door te rijden zo lang het kan, ze rijden nu wel zonder dienst regeling, maar nu begint het dus echt keihard te sneeuwen en ik kan niet weg  er is ook net een an een halve hond in de winkel geweest.
 er is ook net een an een halve hond in de winkel geweest.                                                          .
.