Heb haar al meerdere malen met betadineshampoo gewassen en daarna betadinezalf. En doe er elke keer van klovenzalf op (kom niet op de naam, maar je doet het ook op babybilletjes! ).
bedankt voor de link, ik heb op het moment geen geld want ik heb toch zooooon gaaf dekje gezien. endie moet ik echt hebben. gelukkig heeft een ander meisje interesse in 1/2 van mijn dekjes dus daar kan ik alvast wat mee vangen. ik hou die link in mn achterhoofd, dankjewel Natasja.
ik was gisteravond trouwens nog even naar de pony's geweest, ze zijn weer van weide gewisseld en ik begrijp even niet waarom. nietmeer langs de eigenaar geweest, omdat het al aardig laat was.. casper was ontzettend irritant, jeetje wat kan die vervelend zijn.
oke dan ik zou het ook wel willen doen met mijn shetlander maar we kunnen nog helemaal niks, een voordeel voor eten doe tie alles hoe zijn jullie er mee begonnen ?
Lieve mensen ik ben dit weekend weg naar Flevo! Mis kent 1 van jullie het? Zo niet het is een popfestieval. Net zo iets lo lens of wete ik veel hoe het heet! Alleen dit is meet christelijk! maar dr komen ook genoeg mensen die niet gelovig zijn. En ik heb dr weer zin in, [***] word gereden door Zosja24 hier op bokt. Onze beestje worden verzorgt, Zondag komt me nieuwe pony! En Maandag avond bij die haf kijken Pff drukke week als me nieuwe pony komt komen er nog 3maar die zijn van me kennis. Als ze dr zijn zal ik ook wel foto's maken!
ik doe ook vrijheidsdressuur met mijn shet, nog niet zo lang hoor ze kan de basis (halt, stap, draf, galop, achteruit, draaien, kusje) en nu ook al 2 'grote kunstjes' jambette en op het blok