Zou het persoonlijk nooit doen, ook niet voor even. Dan nog liever zonder zadel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

overal spierpijn! Gelukkig is dat straks gewoon weer over. Nu nog weer het zadel in durven.
alleen al voor de leuk
Het hoofdstel vind ik wel erg chique staan!
Hier zijn enkele foto's

Op mijn oude bijrijdpaard lag ook een Bucas deken deze winter. De winter ervoor heeft ze toch zeker een stuk of 7 gesloopt. Deze was niet kapot te krijgen en viel altijd mooi.
wat gaaf dat je zo'n kans krijgt. leuke spullen, knappe pony is Tilana
Misschien als ik thuis ben, even wat eten, stukje BHV en daarna film kijken. Morgen om 5 uur komt de smid voor floor, ben heel benieuwd naar wat hij ervan vind, ik heb een no-nonsense hoefsmid en hij wou er graag even naar kijken... Floor loopt verder prima zowel hard als zacht dus mijn verzorgster is nu met hem aan het lessen terwijl ik in de bus terug naar huis zit (van werk en werkoverleg), heb fotos doorgestuurd gekregen en het ziet er goed uit, de instructeur heeft zijn tuig nagekeken en kleine aanpassingen gedaan.
heb echt weer frustraties door bokt
Kiekeboefje schreef:Ik krijg echt schurft van mensen die denken dat shets/mini veel goedkoper zijn dan een paard...heb echt weer frustraties door bokt
![]()
Dan denk ik aan mijn kleintje die heerlijk 24/7 buiten loopt en onbeperkt hooi heeft. Wat een ponyleven heeft zij....
Dat kleine monster kost geld genoeg. mirriejj schreef:Kiekeboefje schreef:Ik krijg echt schurft van mensen die denken dat shets/mini veel goedkoper zijn dan een paard...heb echt weer frustraties door bokt
![]()
Dan denk ik aan mijn kleintje die heerlijk 24/7 buiten loopt en onbeperkt hooi heeft. Wat een ponyleven heeft zij....
Ik was me net aan het verwonderen wat die 2 mij kosten nu ze aan huis staanDat kleine monster kost geld genoeg.