mirriejj schreef:Wauw het tuig staat vliegje wel heel goed zeg!!
Toydoll, ik ben wel benieuwd naar nieuwe foto's van Spook.
Hier is gisteren de fysio geweest ( dacht dat ze zelf osteopaat was, maar stond blijkbaar een beetje krom op haar site ) 2,5 week terug heb ik Breezer voor de sulky gezet, mij werd aangeraden om hem zo dicht mogelijk erop te zetten, echter is hij op een gegeven moment gaan bokken en is daarbij compleet in de stress geraakt. Niet dat hij aan de kletter ging, maar hij uitte dit door de plas te laten lopen.
Paar dagen een dik been gehad, nagekeken door de DA maar niets te vinden, maar wel een advies om even een weekje rust te geven en dan een osteopaat te bellen.
Gisteren is ze dus langs geweest en ze is 2 uur met min kerel bezig geweest. Helaas zat hij compleet vast in de achterhand en kreeg ze dit ook niet losgewerkt in een keer. Over 2 weken komt ze nogmaals terug en ik probeer komende week een afspraak met een osteopaat die zij aanraadt te maken.
Kereltje liep na de behandeling wel al een heel stuk beter gelukkig en was ook al veel minder nukkig.
Jimmy is ondertussen 6 keer voor de sulky geweest en die doet net of dat hij het al jaren doet!
Gebruiken jullie trouwens beenbeschermers en zo ja, welke? Ik heb voor breezer een setje van QHP waarvan het harde gedeelte 15 cm is, maar die zijn Jimmy helaas wat te groot.
Jeetje, schrikken zeg, sterkte met hem
hier gebruik ik wel beschermers maar dat is omdat ik haar in een vlotte draf steeds hoor aantikken
ik heb shet maat harde schaal, van amika en 3-1 maat shet/mini-shet. Ik zorg wel dat de temperatuur niet te hoog oploopt dus als het warm is dan geen zeer actieve ondernemingen
hebben jullie allemaal de paardjes aan huis? of pension stalling? zo ja wat betalen jullie gemiddeld per kleintje?
de renbaan is overigens niet aan mijn huis, was het maar waar
Is een onderdeel van onze pensionstal, ideaal om je paard op te beleren of voor de ruiters om het paard even de benen te laten strekken. Op onze renbaan mag bijna alles