buster4ever schreef:flip is echt knap.... wat een prachtige shetDankjewel zeg! Hij is op die foto's ook wel heel erg hengst vergeleken met nu hoor, net zoals de meesten is hij momenteel een bolliewol op pootjes http://94.100.122.33/1179150001-1179200 ... _GhAv.jpeg
Aaaah, flip is zó leuk! Ik ga morgen even sneeuw foto's maken van Twink!! (die heb ik nog niet eens )Eva, wat een schone broek heb je aan
haha, altijd leuk he, die paarden ik heb hierzelf ook zo'n zwart F(r)ies monster!Aangezien ik helemaal nog geen sneeuwfotos heb, nog maar 2 'oude' zomerfoto's!
*heeft de spam-smaak nu flink te pakken*Nog even een paar plaatjes uit begin vorig jaar, dan is 'ie zó mooi
Wat een knappe shetten kom ik hier tegen!!!!!! mijn nieuwe aanwinst sinds 4 weken! zie hier knappe Sieb (Sibbel van stal ace)Maar mijn topper moet natuurlijk ook weer eens zijn gekke bek laten zien Rakker (patrick van stal Mingalar)
Wat is flip toch heerlijk!!Aimy is bijzonder zeg Siep is ook een knapperd!Lucky had even een gedachte dat ze groot was dan krijg je dit?'HAD JE WAT? 'Bella was érg behulpzaam toen er ijs zat in de waterbakken