Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cheveyo schreef:dat bedoel ik te zeggen....het zijn geen 3-in1 beschermers, ze belemmeren alleen ipv te beschermen enzo.
Niet doen luidt mijn eigen advies nog steeds.
Ga dan voor goede beschermers als je wilt beschermen. Gewoon voor de leuk zou ik het nog niet doen met die van Loesdau.
Sappos!!! Much better! Zo benaderen ze het oorspronkelijke idee van die beschermers.!
Hij zou zelfs achter/onder de kogel nog wat lager mogen, een soort kuipje maak je dan bij de spoor zegmaar.
Sappos schreef:ja foto is niet heel duidelijk maar dat doet ie du ook...Laatste "flap" kun je helemaal aan de achterkant van de kogel langshalen
merrieveulen schreef:ik heb nu van een hoop mensen een PM ontvangen voor de beschermers, dus ik zet het maar even in het topic, zodat niet iedereen me bestookt, hihi!
het laatste paar is voor Dennis, zij was er het eerste bij. ik kan informeren voor een nieuwe lichting, ik moet dan even kijken hoe of wat met de verzendkosten, zodat ik gelijk een prijsindicatie heb. waarschijnlijk zal het eerder goedkoper dan duurder worden.