nathalie2302 schreef:@Eline - super idee, kun jij contact met hem opnemen en het eens voorleggen? Misschien kun je naar dit topic linken.
Ik ga mn best doen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathalie2302 schreef:@Eline - super idee, kun jij contact met hem opnemen en het eens voorleggen? Misschien kun je naar dit topic linken.
Iemand uit bovenstaand topic schreef:JoyCiej007 schreef:ze hébben gewoon last van je gewicht als je te groot of te zwaar bent, Pure_I; dat is gewoon een onomstreden feit. Wat veel mensen echter vergeten is, dat lang niet alle pony's daadwerkelijk áángeven dat ze die persoon te groot of te zwaar vinden.
(ja, of er word juist gezegd dat 'ie dat doet om te laten zien dat het níet te zwaar is....)....
Nou,
Ik denk dat shetlanders echt wel laten merken als ze last hebben van je gewicht of lengte.
Anders zou ik ook niet gewoon kunnen springen met die shetlander waar ik op reed (was aardig grote shetlander) dus,
katjamanny schreef:what about de pure haver? mijn arabische merrie krijgt pure haver en daar is niks mis mee, maar verder ben ik het met je hele verhaal eens!