Fjordnina: 600 euro kan je er al wel voor vragen als ze 1 is wat mij betreft, en als ze ouder word komt ze wel boven de 1000. Ik vind het een super veulen met een mooie kleur en leuke aftekeningen.
Ik vind het een heel speciaal veulen, kan me voorstellen dat als je er gek van ben je er dan wel wat voor over heb. ik heb voor mijn papierloze merrie ook een bedrag betaald dat ik er anders nooit voor zou geven. Dat is mijn mening.
IvoIce: omdat hij geen papieren heeft en geen fokwaarde, persoonlijk kijk ik altijd naar de fokwaarde en wat ik er zelf voor zou geven. En de kleur is niet iets aparts. Dus ik wil je er niet mee aanvallen, ik kan me ook voorstellen dat je er 400 voor kan krijgen als iemand hem helemaal geweldig vind voor voor de wagen ofzo. Ik vind je pony met Demi een super leuk stel trouwens!
veulen van Fjordnina rond de 600 euro prachtig veulen goede afstamming en een mooie kleur belofte voor de toekomst! ben benieuwd hoe ze gaat uitgroeien
rocco 300/350 euro geen fokwaarde wel een heel leuk dier om te zien en beleerd voor de kar
Fjordnina's veulentje: wat de gek ervoor geeft, ik heb begrepen dat het nogal op kan lopen voor een isabel kleurige shetlander. ik zou zeggen 350. Rebbel: 450-550 leuke kinderpony Rocco: 350 winni: 100 rusty: 250
@ Toverpaardje: Even een paar kleine puntjes op de i. 't is een palominootje. Ik weet niet of je shetlander gewoon voor het gemak typte (wij noemen deze ukken ook gewoon shetjes in de wandelgang), maar het zijn officieel NMPRS pony's.
Leuk dat hij tussen de 400 en 500 getaxeerd wordt. Ik heb hem 1,5 jaar geleden verkocht (lang verhaal) en heb er toen €750 voor gekregen incl. een hele berg spullen. Heb dus ong. €450 gehad toen.. Dus leuk dat dat op één lijn ligt.
Ik ga toch ook een gokje wagen
Oneil: Super gebruikspony, rond de €450
Harry: Gewoon een leuke twenter, €150
Olilly: Leuke gebruikspony. Afstamming zegt me niets, rond de €450
Mellon: Leuke grote rijpony, €350
Olliver: Leuke grote gebruikspony, rond de €450
Marja: Leuk beestje, wel wat klein, rond de €350
Rizzo: Vrij klein, nog niet volledig beleerd, rond de €250
Sascha: Leuke gebruikspony, jammer dat ze niet iets groter is, €500
Bibi: Leuke kleur, wel wat klein, geen papier, €350
Binkie: Ontzettend leuk ding, beleerd, niet zo groot, €350
Buck: Beleerd, wel klein, €250
Jack: Leuke kleur, € 175
Rakura: Mooie grote maat, kan veel €450
Oscar: Leuke pony, niet zo groot, rond €250
Veulentje van Fjordnina, ik zou richting de 400 denken.
Winni: Papier? €100
Rusty: Mooie grote maat, €250
Rocco: Beleerd voor de wagen, niet zo groot, €250
Zo, niet teveel van aantrekken, vind het erg lastig
Nick v/d Hoeveweg Kleur: Zwart Geslacht: Hengst Stokmaat: 95 cm Geboortedatum: 20/05/1998 Vader: Walter v/d Mulder Moedersvader: Frank v/d Hoeveweg Moeder: Karina v/d Hoeveweg
Extra Informatie: Nick is zeer braaf met rijden, lekker zacht in de mond en geeft makkelijk na. Hij kan ook springen, heeft nog geen een keer geweigerd! Er kunnen voortaan zelfs kleine kindjes opzitten/rijden en hem een lekkere poetsbeurt geven. Hij is voortaan zeer braaf. Hij loopt ook super voor de kar, kan met gemak 2,5 uur weg. Het is een prachtige pony met veel behang.
Foto's:
Eerste foto is in wintervacht, hij is nu pikzwart(2e foto)
Laatst bijgewerkt door Hilde_92 op 17-05-07 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt