Maar de manier waarom zij sommige reacties brengt...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paulusjuh schreef:Het standpunt vanShanna begrijp ik ook wel, dat is het niet.
Maar de manier waarom zij sommige reacties brengt...
JoyCiej007 schreef:Hmm ja, ben ik het voorzichtig mee eens ja. Als iemand beweert dat iemand die misschien een paar kilo (10 oid) te zwaar is en er even 10 min./5 min. op gaat zitten, vind ik het een béetje overdreven en overtrokken reactie om gelijk te suggereren dat iemand bezig is zijn shet naar de knoppen te rijden. Dit valt nog wel heel erg mee.
superwoman schreef:JoyCiej007 schreef:Hmm ja, ben ik het voorzichtig mee eens ja. Als iemand beweert dat iemand die misschien een paar kilo (10 oid) te zwaar is en er even 10 min./5 min. op gaat zitten, vind ik het een béetje overdreven en overtrokken reactie om gelijk te suggereren dat iemand bezig is zijn shet naar de knoppen te rijden. Dit valt nog wel heel erg mee.
Nu vind ik die 5/10 minutjes wel erg....
Het geeft de pony zeker spierpijn.
Waarom die 5/10 min erop zitten, dat valt prima ernaast te lopen. Ik vind dat puur egoisme.
10 kilo is wel erg veel teveel.....
Dit is dus waarom shanna zo reageerd.....
Dat soort egoisme wordt goed-gepraat.....
Een ander ziet dat en vind dat normaal,ziet dat als voorbeeld....
Veel zeggen als "verdeding" : "zij is nog zwaarder er rijdt er nog op, dus ik kan ook nog wel"
onwetendheid etc, Daar wil ik en denk ook shanna vanaf.
Denk na over de gevolgen!
De gevolgen zie je niet gelijk, wil niet zeggen dat het niks doet met de pony.
En ja, de succesverhalen kennen we allemaal. denk je dat iemand het van de daken schreeuwt als de pony iets heeft dat waarschijnlijk komt door overbelasting? Dat weet ik wel zeker van niet.
Dierenartsen zijn het erover eens dat meer dan 50 % van de blessures van paarden, door de eigenaar/ruiter komt.
Dit stond in een artikel.
superwoman schreef:Dat had ik gelezen, ja.
Niet iedereen is hetzelfde, de manier van reageren ook niet
xFauve schreef:ik denk dat de pony's het wel kunnen houden !
sannekeee schreef:Ik heb er een van 87 cm , en daar rij een meisie van 31 kilo op ?
Dat kan hij makkelijk houden !!
superwoman schreef:sannekeee schreef:Ik heb er een van 87 cm , en daar rij een meisie van 31 kilo op ?
Dat kan hij makkelijk houden !!
ik vind mini's echt geen rij- pony's.
Heb er zelf 2 en daar mag soms mijn nichtje van 3 een rondje op stappen. meer echt niet. Ze zijn zo rank gebouwd (onder dat haar)
31 kg vind ik al veel.
sannekeee schreef:Hij is wel , onder dat haar ook , een stevige jongen ( hengst ) ..
Volgens mij kan hij het goed houden want hij galopeerd er zonder moeite mee rond , terwijl het meisje dat er op rijd hem geen eens aan spoord ..