Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

lovekandy schreef:ik stap er wel zelf op wie heb hier gelezen dat ik er niet op stap. en belast haar heus niet. al het het 'echt niet gekunt' hadden we ook wel commetaar op de manege gekregen.
lovekandy schreef:ik stap er wel zelf op wie heb hier gelezen dat ik er niet op stap. en belast haar heus niet. al het het 'echt niet gekunt' hadden we ook wel commetaar op de manege gekregen.

elinax21 schreef:de grootste misvatting over shetlanders volgens mij. ze bokt me er met gemak af dus ze kan me wel houden, ze rent nog heel hard dus ze kan het wel houden. waarom zou een pony bokken of rennen? om jou van hen rug af te krijgen, dat is hun manier om te zeggen dat je te zwaar bent! ook zijn er genoeg pony's die zo braaf zijn dat ze zelfs dat niet eens doen, lekker makkelijk om dan te zeggen van mijn shet kan mij makkelijk dragen

horsewisper schreef:lovekandy schreef:ik stap er wel zelf op wie heb hier gelezen dat ik er niet op stap. en belast haar heus niet. al het het 'echt niet gekunt' hadden we ook wel commetaar op de manege gekregen.
Misschien weten ze wel dat JIJ zo eigenwijs bent, dat ze hun tijd er niet aan willen verspillen.
Meid ga gewoon door en verkloot je pony, later zul je ons begrijpen

Caprice14 schreef:waarom reageren jullie allemaal zo agressief en zeggen dat iemand zijn pony verkloot omdat diegene er 1 of 2 keer in de week er een half uurtje oprijdt. als jullie het er niet mee eens zijn zeg dat dan normaal en niet direct de TS of wie dan ook meteen af te kraken.
heb een beetje respect voor elkaar..

lovekandy schreef:ik wil niet perseer rijden. die pony vind het zelfs nog leuk als we ff een strandrit maken of ff een rondje straat hobbelen. als jullie me niet willen geloven dat ze me heus emt me 53 kilo kunnen houden kom dan even langs en spring er desnoods zelf op. nou dan vragen jullie maar een slotje.

lovekandy schreef:ik wil niet perseer rijden. die pony vind het zelfs nog leuk als we ff een strandrit maken of ff een rondje straat hobbelen. als jullie me niet willen geloven dat ze me heus emt me 53 kilo kunnen houden kom dan even langs en spring er desnoods zelf op. nou dan vragen jullie maar een slotje.