Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb nog maar één lijstje binnengekregen met info enzo...Toen dit topic geopend werd waren er veel reacties, maar nu is het een beetje dood...
Kan jij woensdag avond?? Ik moet eerst werken tot 18.00 uur en ga daarna bij mn tante eten, maar daarna kan ik opzich wel
Stuur maar een pb met de dagen en tijden wanneer je kan enzo
Datum is nog niet bekend, maar ik stel voor dat we dat aan het einde van de zomervakantie doen? Het weer is dan vaak nog wel goed, maar niet te heet
In het herfstvakantie is misschien ook een optie?? Het duurt nog wel even, maar er moet ook veel geregeld worden natuurlijk!! Vrijwilligers zijn altijd welkom, want met meer mensen kan je vaak meer regelen
Woplala schreef:Ja, is goedKan jij woensdag avond?? Ik moet eerst werken tot 18.00 uur en ga daarna bij mn tante eten, maar daarna kan ik opzich wel
Stuur maar een pb met de dagen en tijden wanneer je kan enzo

@ dravergekkie: lees jij geen pb berichten?
Je kan vast wel iemand helpen en bovendien, kijken hoe anderen met hun pony's stuntelen is ook best leuk
Het is een stukje van De Lier, Naaldwijk en Honselersdijk, maar met de auto en de fiets ben je er in een kwartiertje vanaf Delft
Pb me anders maar even, dan kan ik misschien een routebeschrijving mailen oid
Ik kom dagelijks in Delft, dus als je wilt fietsen we het gewoon eventjes ofzo
Dit geld ook voor andere mensen hoor
Misschien dat het dan mogelijk is dat iemand met je mee rijdt uit jouw buurt ofzo?? 
het is niet alleen voor bokkers