Ik zou evt. wel willen helpen, ik kan namelijket niet komen met me verzorgshetje omdat ik haar nog niet zo lang doe, en ze heeft dus echt een conditie van 0.0
Proefjes: Proefje met galop: 2 van het nieuwe boekje Proefje zonder galop: 2 van het oude boekje (via mail ook te verkrijgen) Menproefje: Weet ik niet Proefje aan lange lijnen: Weet ik ook nog niet
Springen: 10 cm 20 cm 30 cm 40 cm 50 cm 60 cm Anders: …. Springen mag aan de hand, onder het zadel en aan lange lijnen.
Alle onderdelen worden in leeftijdscatergorieen gedeeld: -6 jaar 6 – 8 jaar 8 – 10 jaar 10 – 14 jaar 14+ jaar
Menvaardigheid: Een simpel parcourtje voor de kleinere kinderen ook makkelijk af te leggen.
Prijzen: Degene die 1e t/m 3e worden krijgen een rozetje. Voor degene die eerste wordt een leuk extraatje. Het inschrijfgeld bedraagt €3,- (even een bedacht bedrag nog niet zeker dus) per onderdeel, 1 onderdeel is: 1 dressuurproef 1 parcourtje springen 1 menproef/vaardigheid 2 spelletjes
Als je aan min. 2 onderdelen mee doet (bijv. dressuur en springen) kan je overall winnaar worden, doe je aan meer onderdelen mee tellen de hoogtste punten!
Dag opvulling: - Vrijheidsdressuur show/clinic - Hengstenshow - Grondwerk - Mennen - Pas de Deux (?)
Aan het eind van de dag zal er ook een parade zijn, elke deelnemer krijgt een minuut om zijn shets beste kanten te laten zien kan zijn/haar shet iets speciaals, kan je dat dan laten zien, ook zal de prijsuitreiking dan plaatsvinden.
Er is ook een ideeschets van het inschrijfformulier, ook intresse voor?