Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Harvumi schreef:napie schreef:En dan krijg je dit soort advertenties:
ik zoek een agressieve shetlander! hij mag niet ouder zijn dan 5. moet een hengst zijn en behoorlijk agressief!!! Ik wil hem graag temmen. (uitdaging) en als waakdier gebruiken.! mail als je iets voor me weet!
groetjes catootje tja, of je dit nu serieus moet nemen
Oh mijn god, ik heb zo moeten lachen toen ik deze las op marktplaats...hoe zou zoiets in iemand opkomen ??![]()
Citaat:Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar ene leuke shetlander merrie of ruin, geen hengst!
het moet ene grote shet zijn dus ongeveer vanaf 98 cm, omdat ik zelf ook al niet mere de kleinste ben.
liefst al ingereden vanaf 4 of 5 jaar, mag ook ouder.
Het liefste ook niet te duur aangezien ik het beesie zelf moet betalen, ik heb een banatje dus de onderhouding is gene probleem alleen dt grote bedarg dat de pony zelf kost.
Ook heb ik al veel shetlander spullen.
De shet komt te staan bij de pony's op de foto.
daar staan nog 5 andere shetlander en 1 groot wit paard.
Hij of zij staat dus niet alleen, er is genoeg gras en veel ruimte waar ze kunnen rondrennen en grazen.
Ook staan dara nog andere dieren, de shet gata op een beorderij stan.
Als u een mailtje stuur graag een foto erbij.
groetjes, ....
[***] schreef:Maar idd onvoorstelbaar, er staat er momenteel ook 1 op, shet gezocht van niet duurder dan 70 euro, en nog 1: ik mag een shet van mijn moeder, ik zoek een goedkope...
sonjim schreef:Laatst vroeg een stel of ze misschien een shet bij mij konden stallen, want hun dochter (4 jaar) was zo dol op paarden. Dan vallen echt mijn schoenen uit, een 4 jarige een pony kopen als je er zelf geen verstand van hebt.