typische Shetland streken....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

whissie

Re: typische Shetland streken....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-06 21:21

* ehhhmmm, verstoppertje spelen in het hoge gras...en ik die me de eerste keer kapot schrok, was al duister, wilde ze in de bak zetten voor de nacht. nergens geen pony te zien, niks van zich laten horen wat ie anders ALTIJD doet, dus dacht dat ie ontsnapt was...terwijl het al zo goed als donker was. dus ik roepen roepen roepen, tot ik bijna over hem struikelde kwam er een ontzettende ondeugend hoofd omhoog... hij stak nog net zijn tong niet uit..... Tong uitsteken
*En heel leuk gewoon de onderste lat van de rijbak doorbreken om bij het gras aan de andere zij de komen...
*Eerst meelopen(los) naar het hek om naar weiland te gaan, draai je je om om het hek open te doen, staat ie spontaan weer 40 meter verderop met een kop van: nanananana, haal me nu maar weer op!! Clown
*Toen het in maart nog vroor en snachts samen met mijn paard naar binnen ging: liep altijd los achter me aan naar stal...tot ik ineens geen hoefjes meer hoorde....was ie afgeslagen naar de mestbult en stond inmiddels 1,5m hoger....
*Hij speelt niet gewoon met skippyballen, hij smijt ze zo ver mogelijk weg! Of hij neemt een aanloop en springt erop....met gevolg....yep, kapot! 't is soms net een hond, lekker ravotten en stuk maken dat ding.

Nou, dat was nog maar het eerste half jaar dat ik hem heb... het blijft een ontzettende grappige lieve clown!!

Oja, en bij de vorige eigenaresse als nog hengstje, gewoon de plomp in springen en de sloot( bijna kanaal) doorzwemmen naar een paar merries honderden meters verderop.... Cool