Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Driekske schreef:Hai, de vaders van mijn shets zijn Obrien v. Kootwijkerbroek, Duc van de PonyHoeve, Zeoliet van de PonyHoeve en Lucky Star van Hoeve Eelwerd. En oh ja, Kotonofico van Stal Brammelo.![]()
Helaas ook een pony kwijt met leuke afstamming maar misschien vind ik haar nog eens terug en kan ik haar hopelijk terug kopen.

BlazingBoots schreef:Het is dan wel geen shet maar een Appie
(nieuwe aanwinst!)
Afst: Nero van de Warnsborn x Rocky van de Hoeve
Toverbal schreef:Mijn pony heet: Toverbal van Ace stables
en zijn vader is: Inz van de Beemster.
http://www.shetlandponysite.com/ace/index.htm

Dennis schreef:Is Wantsley Sparks geen appie?
Volgens mij fokt die stal geen shetten maar appies(dacht ik).
Dennis schreef:BlazingBoots schreef:Het is dan wel geen shet maar een Appie
(nieuwe aanwinst!)
Afst: Nero van de Warnsborn x Rocky van de Hoeve
Die is dan wel helemaal appie gefokt, en niet half shet oid(of het moet via moeders kant nog wat zijn).
shetlandfan schreef:Mijn shet heeft als vader Lars v. Ruitersweide.
Cyntje schreef:Driekske schreef:Hai, de vaders van mijn shets zijn Obrien v. Kootwijkerbroek, Duc van de PonyHoeve, Zeoliet van de PonyHoeve en Lucky Star van Hoeve Eelwerd. En oh ja, Kotonofico van Stal Brammelo.![]()
Helaas ook een pony kwijt met leuke afstamming maar misschien vind ik haar nog eens terug en kan ik haar hopelijk terug kopen.
Is Kotonofico niet meer van Kramp uit Heteren?
Cuubje schreef:Ik heb een 9 jarige merrie van Newton van Dorpzicht, een 2 jarige merrie van Dion van de Buitenweg en nog een hengstveulen van Carlos van Heeselt