Als hij weg moet van die boer neem ik hem zeker over!
Hier foto's van me moppie

is het geen lekkerding
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

dat hatertje is oo kegt super!!!!
wie rijde er allemaal nog o hun shet???

9 jaar oud en ik verzorg hem ongeveer 3 jaar 
. Mijn vriendin rijd er nu op zij is ee stuk kleiner dan ik. Verder oefenen we met grondwerk, cavalettis, vrijspringen, aan de fiets en af en toe lange lijnen. Voor foto's zie profiel!

hij gedraagt zich als een hengst..en als je die foto in die link ziet..die van onderaf genomen van zijn mond, dan kun je zien dat het bit echt precies past

Ik dacht bij het zien van de foto's ook dat het bit te klein was. Maar als de eigenaresse er zeker van is dat het goed zit dan zal dat wel.
Siebjelover schreef:sorry hoor maar je kan hier niet over oordelen. Hij doet altijd heel raar met zijn mond! Ik moet nog sperriem hebben maar de mijne is te groot. Hij heeft bitmaat 13.5 dat lijkt me echt wel groot genoeg en de eigenaresse heeft veel verstand van paarden en zegt dat hij goed zit. DUS!
piedrolover schreef:En die Jimmy el Caliento is echt om te
karoliena schreef:Siebjelover schreef:sorry hoor maar je kan hier niet over oordelen. Hij doet altijd heel raar met zijn mond! Ik moet nog sperriem hebben maar de mijne is te groot. Hij heeft bitmaat 13.5 dat lijkt me echt wel groot genoeg en de eigenaresse heeft veel verstand van paarden en zegt dat hij goed zit. DUS!
Jeetje doe eens even gezond of zo zeg. Wat ben jij asociaal zeg. Ik zeg al heel voorzichtig dat het een tip is, op deze foto's is het bit gewoon te klein, of het er in het echt anders uit ziet weet ik natuurlijk niet. Maar het stuk waar de ring aanzit zit hier in zijn mond wat dus aangeeft dathij te klein is. Dan kan je ook normaal zeggen dat het toevallig op deze foto's zo is maar dat hij raar deed emt zijn mond
karoliena schreef:Siebjelover schreef:sorry hoor maar je kan hier niet over oordelen. Hij doet altijd heel raar met zijn mond! Ik moet nog sperriem hebben maar de mijne is te groot. Hij heeft bitmaat 13.5 dat lijkt me echt wel groot genoeg en de eigenaresse heeft veel verstand van paarden en zegt dat hij goed zit. DUS!
Jeetje doe eens even gezond of zo zeg. Wat ben jij asociaal zeg. Ik zeg al heel voorzichtig dat het een tip is, op deze foto's is het bit gewoon te klein, of het er in het echt anders uit ziet weet ik natuurlijk niet. Maar het stuk waar de ring aanzit zit hier in zijn mond wat dus aangeeft dathij te klein is. Dan kan je ook normaal zeggen dat het toevallig op deze foto's zo is maar dat hij raar deed emt zijn mond
en dat is toch zo want je zegt zelf dat je het niet kan weten omdat je het in het echt nog niet hebt gezien... 
het bit blijft stil in zijn mond liggen gelukkig