Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mirriejj schreef:Indi_Vito schreef:Tot dus ver een gezellig topic
Er wordt toch niets verkeerds gezegd? Ik denk dat je je er niet bewust van bent wat er voor de wagen allemaal mis kan gaan en dan is het toch ook niet erg om daar op gewezen te worden? Daar kun je imo alleen maar van leren
Indi_Vito schreef:Vind t alleen l*llig hoe t wordt overgebracht vind ik echt jammer, ik doe naar mijn idee niks verkeerd, ik heb hem vast met 2 personen en hij kan nergens heen??
Ik wil hem niet pesten met een bit in zijn mond zeker niet als hij schrikt en zijn hoofd omhoog klapt en dat bit in zn mond klapt, daarom loop ik er naast, ik heb ook geen bak bij huis dus ik kan niet oefenen met slepen e.d.
Susanne schreef:Jaaa volgens mij wordt het superlekker weer! Wel fijn voor jou zo na je vakantie haha, anders is het ook zo'n overgang naar de kou
Mandyy schreef:welke heeft hij ontworpen?Susanne schreef:Jaaa volgens mij wordt het superlekker weer! Wel fijn voor jou zo na je vakantie haha, anders is het ook zo'n overgang naar de kou
Ben wel eens van warmer naar sneeuw gegaan.
Is niet ideaal.
Vind het wel heel fijn als ik thuis vrij ben en het lekker weer is.
Efteling is wel duur ja. Ben aantal keer gratis geweest omdat een kennis een attractie heeft ontworpen.