Nieuwbie in mini!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Re: Nieuwbie in mini!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-15 20:53

Ja ik weet dat het is al gezegd maar dacht dat er nog twijfel over was ;) aangezien bovenaan nog een reactie hierover was :+
Haar NMRPS paspoort is in orde(tenzij hier wat speciaals mee moet gebeuren? ) en dat mutatiedocument voor op mijn naam te zetten ligt klaar om morgen in de postbus te gaan steken. :)
Het keuren en alles is voor als het eenmaal zo ver is. En dat is nog wel een heel tijdje.
Moet je trouwens zelf lid zijn bij het NMRPS om het eventuele veulen in te schrijven in het stamboek? En voor shows/ keuringen te doen?

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-15 21:42

Vandaag clickertraining rustig aan geïntroduceerd aan juliet! :D

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-15 22:14

wat een leuke merrie heb je gekocht, vind de discussie over de kleur erg interessant, ik heb zelf ook net een merrie gekocht die valk op papier staat en als veulen ook echt een licht valk kleurtje had, als je meer wilt weten of foto's wilt zien kan dat wel via pb?

linda2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-15 09:14

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Altijd leuk ook die kleurendiscussies.
Maar euhm... Clickertraining? Ze is 1 jaar...... :? Ik zou haar lekker op de wei laten.
Wanneer beginnen met beleren voor de kar en lange lijnen, vroeg je nog? eerst maar eens 3 laten worden :j en dan kijken of ze er klaar voor is...

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-15 13:17

@linda2008 ik heb nooit gezegd dat ik haar eerder wou beleren dan 3 jaar? Ik vroeg wat de leeftijd zoal is aangezien dat per ras soms verschilt wanneer een paard volledig is uitgegroeid. Voor 3 jaar doe ik er zowiezo niets aan.

Ik heb trouwens voor ik begon met clickertraining hier vanalles over opgezocht ivm jonge paarden en of dit OK is. Meerder ervaren en bekende clickertrainers hebben mij bevestigd dat spelenderwijs wat aan de slag gaan helemaal geen kwaad kan.
Ik doe korte sessie's en ik doe trouwens sinds 2 weken alles volledig los. Ze kan dus volledig zelf beslissen of ze met mij wil meewerken of niet. Als ze geen zin heeft kan ze lekker naar haar stalletje of wei gaan.

Ook doen wij niets belastend. We zijn maar aan het targetten. Het is hooguit wat mentale uitdaging. ;)
Toch bedankt voor je zorgen.

thesound

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-15 13:13

Knap issie wel <3 <3

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-15 15:39

dankjewel! :D <3