Ik kom met Benjamin, Silverbay NMPRS/Deutsche Classic hengst.
Doen mee aan Beweging 3 jarige hengsten en ouder, Kleuren klasse, Vrijheidsklasse en theater
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Daarnaast denk ik dat we aan te veel onderdelen meedoen. Zal ipv leuk wel weer stressig worden
Ik doe mee met Iris (Julie van de Johannahoeve) een appaloosamerrie. We zijn al een beetje aan het oefenen voor het hindernissenparcours aan de hand maar dat valt nog heel niet mee, Iris is wel een beetje een heethoofdje en werd van de beloningen nog gezelliger
lobkew schreef:Dit zijn de pony's waar ik mee kom:
Udo
[ [url=m/RFET5t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kjàni en Udo
[ [url=m/bzgzWX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog geen mooie foto's van Kjàni *hint voor fotografen*
Chardy schreef:lobkew schreef:Dit zijn de pony's waar ik mee kom:
Udo
[ [url=m/RFET5t.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kjàni en Udo
[ [url=m/bzgzWX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog geen mooie foto's van Kjàni *hint voor fotografen*
Oeeh leuke kleurtjes!!
Welke kleur is Udo? Waar doe je aan mee?
Ik hoop ook dat Astrid en Iris nog mooi op de foto worden gezet!
Daardoor ben ik de zin er even een beetje kwijt in om met een show bezig te zijn..
Pandakaas schreef:Ik ga me helaas terugtrekken.. Vandaag te horen gekregen dat ik 1 van mijn pony's binnen een maand naar de eeuwige groene weides zal moeten laten gaanDaardoor ben ik de zin er even een beetje kwijt in om met een show bezig te zijn..
Waarschijnlijk kom ik wel kijken. Ik zou het ook leuk vinden om mee te blijven kletsen en eventueel wat mensen te ontmoeten. Maar de lol is er voor mij eventjes vanaf om er nu druk mee bezig te gaan thuis.
Mis haar nog steeds haha, maar ben zo blij dat ze bij jullie is! 
amado7 schreef:Jammer dat Claire niet mee doet![]()
Mis haar nog steeds haha, maar ben zo blij dat ze bij jullie is!
Succes alvast allemaal!
Chardy schreef:lobkew schreef:Dankje, Udo is een vos en nu ook alweer een stuk donkerder dan op de foto, toen was hij geschoren.
Udo doet mee in de bestgaande aangespannen en hindernissen aangespannen. Kjani in het hindernissen parcours en vrijheidsklasse!
Leuk leuk! Ik zie je vast wel voorbij lopen.