Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
kaylee schreef:IK heb al contact opgenomen met een aantal groothandels , helaas moet ik ingeschreven zijn bij de kvk.
En daar wil ik nog even mee wachten.
love__mandy schreef:kaylee schreef:IK heb al contact opgenomen met een aantal groothandels , helaas moet ik ingeschreven zijn bij de kvk.
En daar wil ik nog even mee wachten.
Is er geen groothandel voor particulieren?
Heb dit ook met mijn kralen, gewoon gekocht bij een groothandel voor particulieren. Weet nu niet of het echt wat scheelt, maarja kan je misschien uitzoeken?
maralyn schreef:Ik reageer even voor een vriendin van mij. Die heeft een shet van 88 cm.
Tuigage is niet makkelijk te krijgen. Tenminste, wat goedkopers. Ze zit algauw rond de 400 euro.
Hoofdstellen is heel moeilijk.
Maar ook inderdaad dekens, peesjes, maar wat dacht je van bitten.
Wij zijn nogsteeds druk met haar op zoek, om een passend menbitje te vinden.
Het is allemaal te dik (gewoon 12 mm is gewoon te dik voor dat bekkie) of je gaat alweer over
naar een trensje. En voor het mennen, wil ze dat liever niet. En dat mag, want dat is eigen keuze.
Maar ook tuigage moet met een gaatjes tang worden aangepast. Omdat het allemaal gewoon net te groot is.
Zo ontzettend jammer!
Zeker animo voor, mits de prijs er naar trekt.
ik heb een halve shet, met nog wat, en zeer luxe gebouwd dus die tikt als de malle! 
Ymor schreef:Ik vind het zo grappig want heel veel mensen hier roepen dingen die gewoon al te vinden zijn voor shetlanders.
) En nu had ik peesbeschermers gevonden zit er een bontje in en kosten ze bijna 50 euro... ja nee bedankt. Uiteindelijk die zelfde persbeschermers kunnen kopen van een bokker voor de helft. Maar anders had ik nu nog geen persbeschermers gehad. mvdbijl schreef:Alles is er naar mijn idee gewoon, probleem is dat je meeste via internet moet bestellen en niet in de plaatselijke winkel ligt maar dat is denk ik meer een kwestie van vraag.
Citaat:Horsehopinternational heeft openingstijden, dus dan kan je het ook zien. En zo zijn er meer webwinkels waar je mag kijken hoor...Altijd fijn, zeker als je twijfeld over de maat en dergelijke...