ICAMH Spring Fling Show 2014, 19 en 20 April

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 20:37

Oke, wist natuurlijk niet dat er ook dingen via pb besproken waren. Dat verklaart je reactie meer.

Linda: heb begrepen dat de meningen heel verdeeld waren over de andere jury. De beslissing is door het bestuur genomen om het nu zo te doen. De twee jury's bij de Extravaganza staan daar los van. Met de vergadering werd gezegd dat dat ter compensatie voor het wegvallen van de Summer show is, zodat de deelnemers toch honor roll punten kunnen halen.

Apacheshadow

Re: ICAMH Spring Fling Show 2014, 19 en 20 April

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:46

Ik wil wel in een driving rubriek meedoen. Nu heb ik geen side- of over-check. Is dit echt verplicht op deze show.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:47

:j

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:50

Ja dat is inderdaad verplicht.

Volgens mij was er vorig jaar iemand die een beschrijving had gemaakt hoe je met weinig aanpassingen er eentje aan je menhoofdstel kon maken.
Als je wil kan ik wel kijken of ik dat terug kan vinden voor je.

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:51

Heb toen een prachtig hoofdstel van Susan gekocht...voor de shows :') Heb er welgeteld 1 show mee gereden :=

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:53

Ja daar kan je dan zo een check opzetten.

Hier ligt er al een hoofdstel klaar maar ik moet nog even geduld hebben tot volgend jaar.

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:58

LADPR schreef:
Ja dat is inderdaad verplicht.

Volgens mij was er vorig jaar iemand die een beschrijving had gemaakt hoe je met weinig aanpassingen er eentje aan je menhoofdstel kon maken.
Als je wil kan ik wel kijken of ik dat terug kan vinden voor je.

Graag, Waar kun je deze dan los kopen? Is namelijk handiger dan een geheel nieuw hoofdstel

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 20:59

Ik stuur je een PB

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:11

Ik wil toch wel benadrukken dat dit ook helemaal niet mijn bedoeling is geweest. Ik postte enkel, zoals nog anderen ondertussen, dat ik hoopte te komen maar het nog berekenen en bedenken vanwege de verhoogde kosten. Dat die post zo zou uitlopen had ik ook niet verwacht.

Ik was dan ook van plan gewoon naar de vergadering te proberen gaan om te luisteren en helemaal niet om hier mijn antwoordennte proberen krijgen (ik snap ook wel dat je die van het bestuur kan krijgen, al heeft die mij ook geen duidelijk antwoord gegeven buitrn dat ik maar naar de vergadering moest komen, wetende dat ik geen lid ben)
Maar als je dan nog eerst welkom was en daarna plots niet meer, dat prikt toch wel. Ik vind dat echt heel raar overkomen.

Mijn frustratie is dan ook niet naar jullie toe. Het is hier alleen wat ongelukkig verlopen.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 21:43

misschien doen wij mee met Yuma ;) ( óf Dandy) :D

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:05

Ik heb een mailtje gestuurd naar het bestuur om bv dat van de hekken te bespreken op de vergadering, want daar kan ik nog altijd niet mee akkoord gaan. Als organisator van een show, weliswaar kleiner als de icamh shows, maar dat maakt voor een verhuurder niet uit, weet ik hoe goedkoop zulke hekken ( kunnen ) zijn. Ons daar dan €10 voor laten betalen gaat wat ver. Dat hoort bij de basisvoorzieningen. Straks moeten we nog betalen om de binnenpiste binnen te mogen...
Ik vind het net spijtig dat de shows steeds minder toegankelijk worden voor iedereen door de kosten, zeker omdat ik het zulke fijne shows vind. Want dat mag uiteraard ook gezegd worden! :)
Maar verder zal ik in dit topic niets meer zeggen over het financiële doorgaan. Ik hoop dat de ledenvergadering ons het één en ander wijzer kan maken. :)

Ok, terug on topic dan :D

Ik denk dat het voor mij eens een totaal andere show als anders gaat worden. Waarschijnlijk maar met 1 paardje halter. De rest performance. Voor zowel paardjes als mij totaal nieuw.
Dat schrikt mij dus wat af om meerdere paardjes in te schrijven in de obstacle bv. Met 1 paardje in de mist gaan, dat kan nog, maar met 2... :+
En stiekem had ik graag al eens met Stip in driving geprobeerd, maar dat durf ik helaas nog niet. Ik denk niet dat we daar beiden klaar gaan voor zijn. Al is een "oefen" show wel ideaal om eens te proberen natuurlijk.
In elk geval, over mijn 2 "ervaren" showmannen, ben ik het dus nog niet uit wat ze mogen doen. Op hunter en jumper na, dat gaan ze sowieso doen. Als Stip al meegaat. :)

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 18:15

Jammer hoor dat je zo doet.

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:28

LADPR schreef:
Even een correctie: De ledenvergadering is besloten en dus alleen voor leden!

Lian, mogen partners die geen lid zijn wel mee, of ook niet? Ikzelf ben lid, maar Tom niet... Hij mag uiteraard niet stemmen, dat is logisch.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:30

Heb werkelijk geen idee, dan zou je even iemand van het bestuur een e-mail moeten sturen.

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:49

Ok, zal ik doen, bedankt!

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 20:52

Graag gedaan

marschwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:33

Partners mochten altijd mee.soms als de ruimte kleiner was dan het aantal deelnemers werden de partners verzocht in een andere ruimte te blijven maar dat was vooral in het begen vh icamg bestaan.zou niet weten waarom dus nu niet

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:45

Het lijkt me erg leuk om een keer te komen kijken op de show (dus zonder eigen paard).. Is dat ook mogelijk? En wat kost dat dan?

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:48

Ik heb inderdaad van bestuurslid vernomen dat partners wel mee mogen, wilde toch even zeker weten ;)

Gewoon komen kijken is altijd mogelijk Jasia, en kostenloos!

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:51

Ow, dat is echt leuk! Welke dag raden jullie aan? Wat is het leukst als 'kijker'? :))

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:52

Ik zou zeggen kijk eens rond in de premium en kijk welke classes je het leukst lijken en kies dan die dag uit ;)

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:53

Om heel eerlijk te zijn snap ik Annelies wel. En kan ik me best vinden in haar bevindingen.

Ik heb trouwens altijd het idee gehad dat niet leden ook op de vergadering mochten komen... Maar blijkbaar niet goed gedacht. :+

Bezoekers zijn altijd welkom en daar hoef je niets voor te betalen. enkel het programma boekje, maar dat is normaal.

Annebet gewoon proberen de aangespannen klasse. Ik doe ook voor het eerst mee met kid. Ben erg benieuwd hoe hij zich gedraagt.

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 21:55

Niemand zegt ook dat je niks mag vinden, alleen dat die discussie niet hier thuis hoort maar in een mail aan het bestuur of op de vergadering ;)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 23:13

Wat ik gewoon jammer vind als (nog) niet shower behalve bij NMPRS shows dan ;) om dit soort discussies over lidmaatschappen/vergaderingen etc te lezen hier in een denk ik bedoeld enthousiast topic....gebruik dan eerst de telefoon of email.Is niet echt motiverend om mensen over te halen om te gaan showen,maar als ik naar mijzelf kijk dan ook niet op de andere shows,....

Ik probeer zelf mijn weg erin te vinden,wij hebben nu een aantal clinics van het icamh met volle tevredenheid gevolgd en ik hoor tot nu toe van andere minipaardenliefhebbers zowel positieve ervaringen als negatieve ervaringen van alle shows die zowel in Belgie als in Nl zijn geweest.

Het moment dat ik een paardje klaar heb geschoren en in shape wil ik gelijk aan meer shows meedoen,zonde van alle moeite anders ;) en het lijkt mij gewoon handig elkaar daar in te steunen welke organisatie,vereniging dan ook...we zijn tenslotte toch allemaal liefhebbers van hetzelfde miniras??? <3 :D

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 23:40

Even zeggen dat deze discussie is gestart nadat ik al contact had gehad met bestuur ;)
En dat ik hier aanvankelijk eerst enkel en alleen de vermelding postte dat ik hoopte te kunnen komen maar nog moest bekijken of dat kon.
Als men dan tegen mij hier zegt dat er geen veranderingen zijn, lijkt het mij toch normaal dat ik daarop reageer met de wel degelijk veranderde zaken.
Die hele discussie achteraf had niet gehoeven, maar ik wil hier niet aangewezen worden als een starter van alles die niet eens eerst moeite heeft gedaan om het elders aan te halen, Dat is voor mij ook niet fijn. Een discussie is nog altijd een spel van actie en reactie en dat doe je niet in je eentje.

Maar goed, voor mij is dit allang gedaan. En ik zie wel wat ik verder doe.

Zeker gaan kijken Jasia! Is heel leuk! Alleen oppassen... Voor je het weet heb je de minimicrobe te pakken :D
Ik zou je vooral aanraden op te gaan op de dag met de meeste performance classes. Dan heb je als toeschouwer veel afwisseling in wat je te zien krijgt!

Goh Annebet, ik begrijp je twijfel wel. Dan heb je hem nog geen maand terug en je moet hem dan zelf nog leren aanvoelen voor de kar... Maar aan de andere kant is het inderdaad wel een goede schietstoel om te oefenen en op de volgende shows meer ervaring te hebben.