Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Had Regal graag gezien (en jou ook natuurlijk
)
Dressuurproeven ken ik redelijk uit mijn hoofd, hoop dat ik ze zonder voorlezer kan doen. Pony's zijn door de pre-wash gegaan, baardjes, sokjes en oortjes zijn geschoren. Ze hebben het voor zichzelf verpest om vandaag uit te breken naar het hoge gras dus morgen mogen ze lekker in de paddock blijven ipv op het gras
Anders kom ik met 2 plofkippen.
Tot zaterdag!
zo'n groot kleurverschil en verschil in lengte van haar dat hij helemaal moest
En zelfs de 40 paardjes in de liberty zijn er met gemak doorgegaan, vond het idee met de twee ringen heel goed zo. (blij ook dat mijn hengstje zesde mocht worden in de liberty van zo'n groot aantal deelnemers.
)
. 4e en 5e plaats van de 8 ofzo. Vaardigheid idem dit. "Technisch" parcours van 14 poortjes en een slalom is gewoon niet te doen. Veel paardjes werden afgemeld. Heb ook even met de jury staan praten want dit kan gewoon niet en is niet lekker te rijden. Met de NMPRS show is het waarschijnlijk anders en zo niet dan is het voor mij (3 aanspanningen) de laatste keer geweest. Hier rijd ik mijn paardjes gewoon kapot mee. Uiteindelijk wel een eerste plek voor Nels en 1 balletje. Daarna met Feem was ik niet meer zo serieus en was het echt Lingo met de ene na de andere bal maar wat had ik een schik (en het publiek ook
) 3e plek voor hem dus.