Ahh jammer Mariska, kom je je eigen fokproduct niet aanmoedigen haha
Sophie_mini
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-13 08:31
Dustinlover schreef:
Nou ik stond echt even perplex.. Kom vannochtend buiten en kijk Jet eens aan.. oog al helemaal open alleen traant het nog een beetje
Echt jammer Mariska, ik had je knappe man graag nog eens zien schitteren in de ring!
Sappos
Geplaatst: 09-05-13 21:27
Jammer Maris Had Regal graag gezien (en jou ook natuurlijk )
Whieejj morgen laatste voorbereidingen en zaterdag 5 uur ofzo mijn bed uit Dressuurproeven ken ik redelijk uit mijn hoofd, hoop dat ik ze zonder voorlezer kan doen. Pony's zijn door de pre-wash gegaan, baardjes, sokjes en oortjes zijn geschoren. Ze hebben het voor zichzelf verpest om vandaag uit te breken naar het hoge gras dus morgen mogen ze lekker in de paddock blijven ipv op het gras Anders kom ik met 2 plofkippen. Tot zaterdag!
Ik ook even een schaaltje vla naar binnen werken en dan Jet maar eens pakken.. Dacht gisteren even zijn oortje wat bij te scheren want daar hing een pluk aan.. Moest ik hem &!@#% helemaal gaan scheren
Haha Dat had ik gisteren ook met Mitchell! Ik dacht, die is nog ok, ik weinig tijd, dus ik laat hem zo. Alleen snel even zijn baard en 3de oor bijwerken. Niet dus zo'n groot kleurverschil en verschil in lengte van haar dat hij helemaal moest
Wij zijn weer thuis, geslaagde dag en Jet was braaf
Nathje
Geplaatst: 11-05-13 20:54
Voor ons was het ook een geslaagde dag! Nog eens een dikke proficiat aan de organisatoren, het zat allemaal super goed en vlotjes in elkaar!! Op naar volgend jaar zou ik zeggen
Laureas
Geplaatst: 11-05-13 22:30
Nou ja, ik vond de show helemaal schitterend, helemaal niets op aan te merken, het was een superorganisatie gewoon. En natuurlijk ook heel tevreden dat ik drie bekers en een natura prijs naar huis heb meegekregen met mijn twee deelnemende paardjes. Zeker op naar volgend jaar, doe zo voort! En zelfs de 40 paardjes in de liberty zijn er met gemak doorgegaan, vond het idee met de twee ringen heel goed zo. (blij ook dat mijn hengstje zesde mocht worden in de liberty van zo'n groot aantal deelnemers. )
Hele drukke gezellige dag gehad. Alles super geregeld, mooie faciliteit om los te rijden, had echt de ruimte. Echt een compliment voor de organisatie, alles goed voor elkaar, rubrieken liepen goed, informatie werd gelijk verkregen en er was overleg met de jury mogelijk. Wat ik doodzonde vond is de menbak waar de proeven gedaan werden. 30x20 is helaas gewoon vee te klein om een fatsoenlijke proef in neer te zetten, zeker als de letters ook nog eens op de hoefslag staan. Met Feem had ik ontzettend moeite met de bak, hij kon er echt lekker in rondkomen . Kon geen hoeken inrijden, reed bijna de jury onderste boven om dat ze achter een balkje bij de C stonden . 4e en 5e plaats van de 8 ofzo. Vaardigheid idem dit. "Technisch" parcours van 14 poortjes en een slalom is gewoon niet te doen. Veel paardjes werden afgemeld. Heb ook even met de jury staan praten want dit kan gewoon niet en is niet lekker te rijden. Met de NMPRS show is het waarschijnlijk anders en zo niet dan is het voor mij (3 aanspanningen) de laatste keer geweest. Hier rijd ik mijn paardjes gewoon kapot mee. Uiteindelijk wel een eerste plek voor Nels en 1 balletje. Daarna met Feem was ik niet meer zo serieus en was het echt Lingo met de ene na de andere bal maar wat had ik een schik (en het publiek ook ) 3e plek voor hem dus. Jumping ging super, Feem was foutloos met Eline en mocht door naar de jump-off waar hij tweede werd door 2 balkjes. Alsnog super gedaan van hem, hij was veruit de grootste vandaag Liberty verbaas ik me nog altijd over en is de laatste keer dat ik ingeschreven heb. Waarvan ik dacht dat het ging om de beweging, de wil om te lopen en vooral het VANGEN van het paardje wordt er beoordeeld op type. Nels liet vooral galop zien maar liep makkelijk de baan rond. Toen de muziek stopte was hij met 3 seconden bij mij. Dacht dat ik hem wel in de zak had maar zowel ik als de 2 anderen waarbij de paardjes kéurig kwamen waren allebei niet geplaatst. Sorry maar als ze op type gaan beoordelen doe ik niet mee want daar win ik het gewoon niet mee met mijn Shetlander. Daarnaast wil ik op type beoordeeld worden dan ga ik wel naar de kwaliteitsklasse. Heb iig wel ontzettend veel lol gehad, veel lof voor de organisatie, aantal puntjes nog voor de jury die ik er waarschijnlijk en vooral helaas niet doorheen ga krijgen maar ik kan het afsluiten als een geslaagde dag, paardjes hebben zich goed gedragen, zijn braaf geweest en ben een goed gevoel thuis gekomen.
Sap jij niet in de prijzen!!!!???? Ik en mijn vriend zeiden gelijk: wauw echt super! die moet toch wel geplaatst worden! Met Jet zat ik ook nergens bij, hij is ook niet het type wat ze willen, zo had ik bij de kleuren klasse ook wel een paar waarvan ik dacht ehm ja die is nu niet helemaal zwart, of een palomino die gewoon roze is van het scheren.. Maar dat zal wel fout van mij gedacht zijn
Hier ook moe maar voldaan op de bank, idd super locatie en complimenten voor de organisatie. Echt een super gezellige show. Erg trots op mijn paadjes macy had netjes een 6e plaats en Fame was ik helemaal blij mee een 2e plaats whiehoe