Correctie: Wel zit er een rekening op de envelop wanneer je deze ophaalt op het secretariaat, tegelijk worden de inentingen gecontroleerd!
Sophie_mini
Geplaatst: 10-04-13 13:45
Wij zullen ook weer van de partij zijn, met 4 paardjes
Finleigh v.d. Witte Gracht, 37. Yearling Stallions over 30” up to and incl 32” - Lvl 1 Firefly v.d. Witte Gracht, 13. Yearling Mares over 32” up to and incl 36” - Lvl 1 Esperanza v.d. Witte Gracht, 16. Two-year-old Mares over 33” up to 37” and incl - Lvl 1 Golden Oak Tomahawk, 99. Senior Stallions under and incl 32” - Lvl 1
wij komen ook wel 2 en jawel ook voor de bbq dit jaar voor het eerst dus we zijn erg benieuwd hoe het zal zijn
Annebet_
Geplaatst: 10-04-13 17:31
Wij ook met 4 paarden! Al zullen ze niet alleen meedoen in de halter!
Ipsa's Primrose by Em Pac - 62. Liberty up to and incl 34”
STP Eros Starfire - 40. Two-year-old Stallions over 31” up to and incl 33” - Lvl 1 ( met mij of mijn papa ) - 52. Two-year-old Stallions over 31” up to and incl 33” - Lvl 2 ( handler: Sander Demuynck ) - 62. Liberty up to and incl 34” - 108. Multi-color Stallions and Geldings (limited to pinto and appaloosa only)
NL Moonlight Samspon's Extasy - 11. Yearling Mares under and incl 30” - Lvl 1 - 62. Liberty up to and incl 34” - 95. Multi-color Mares (limited to pinto and appaloosa only)
Caluka UK Heart N Soul - 7. Two-year-old Geldings up to 37” - Lvl 1
Ik ga weten wat doen
En wij ( vake en ik ) komen ook naar de bbq, die is iedere keer weer zo gezellig! We hebben ook weer een nieuwe tent gekocht, dus we zijn klaar voor het nieuwe showseizoen!
Volgens mij wordt het een supergezellig weekend. Ikke ben er ook uiteraard bij met mn knip knip ding whahahaha
Thanks Maaike alvast voor alles.
Nathje
Geplaatst: 11-04-13 16:51
Ik zal ook van de partij zijn! Altijd spannend zo de eerste show van het jaar:)
MarijeR
Geplaatst: 11-04-13 19:52
Mocht er nog iemand een stal nodig hebben, ik laat 1 paardje thuis en heb een stal over. Hij is geboekt van vrijdag t/m zondag, incl zaagsel.
Door het weer van de afgelopen tijd en m'n eigen gezondheid heb ik de paardjes nog niet helemaal klaar maar ik neem er toch 3 mee voor de ervaring. Halter training hebben ze nog amper gehad, ik heb nog wat te stoeien komende week
Wat meten betreft , die van mij zitten niet bepaald op de grens die zijn gewoon tussen de 34 en 38 inch.
Heb er super veel zin in. Dagelijks trainen, Blaze ging super gisteren! Aankomende week even alle spullen bij elkaar zoeken en wassen, tuig invetten sulky schoonmaken
MarijeR
Geplaatst: 11-04-13 20:46
Oh ik hoef dit weekend alleen maar met 3 paarden op stap en die morgen toonbaar te maken, zondag met Maaike op stap en paarden wassen en scheren, maandag wassen en scheren, dinsdag wassen en scheren, woensdag de caravan inpakken, donderdag paarden wassen, vrachtwagen inpakken en dan vrijdag ochtend vroeg richting De Mortel. Om het voor de rest maar niet te hebben over de 20 andere paarden, een hele drukke week qua werk aangezien we overstappen op een compleet nieuw systeem en een merrie overtijd en een druk dekseizoen. Verder heb ik alle tijd voor halter training met de jonkies...
Ow Marije het is de omgekeerde hengstenkeuring haha, daar ben ik doorgaans super druk met alles en jij denkt mwah laat ik Tibbs eens uit de wei vissen en nu denk ik mwaa laat ik ze eens bijscheren en jij bent van wassen scheren scheren wassen trainen veulens reizen mesten showen aaaaaaah
MarijeR
Geplaatst: 11-04-13 23:04
Haha ik noem de show weekenden niet voor niets vakantie Alleen de voorbereiding is wat werk Maar ik heb er nog een paar staan met volle wintervacht dus die moet ik eerst goed wassen voordat ik m'n messen om zeep help met 2cm zand op de ruggen. En ik scheer er maar 1 per dag. Zondagavond na de show gaan we weer naar huis, maandag de hele dag vrij om alle zooi weg te werken, wassen te draaien, caravan en vrachtwagen schoon te maken en dinsdag mag ik me weer in het ziekenhuis melden. Doe mij de show weekenden maar
Haha jeetje ik gooi ze na zondag, ik ga natuurlijk maar 1 dag, gewoon weer in de paddock haha, trailer uitmesten en auto uitmesten en maandag gewoon lekker slapen
Ben benieuwd naar de foto's. Wij kunnen helaas niet want hebben een heel weekend fotoshoots met de mannen. Maar ben wel benieuwd naar jullie resultaten