Edit: Je pony laat echt niet zomaar merken of hij er last van heeft hoor, zie bijv. deze shet, [LN] Achterstevoren op een pony , veelste grote man, maar hij loopt toch door

Ik denk (net als de rest) dat je te groot/zwaar bent voor je shet.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Lara_Silver schreef:TS, over onderschrift gesproken, hopelijk heb je het netjes gevraagd voordat je het onderschrift van bokker LS_fotos klakkeloos overgenomen hebt?
edit: Daarbij heeft xVerax gelijk. Lees je onderschrift nog eens goed door. Erboven staan, niet alleen figuurlijk boven het commentaar, maar ook letterlijk boven de shet, waarmee bedoeld word er niet op gaan zitten.
AnikaTje schreef:Hey volg ik even heb ook een vraagje, m'n verzorgpony wordt verkocht en er komt er een nieuwe morgen ga ik met de eigenaresse naar een kijken, nu ikzelf ben net geen 150cm en weeg iets van 28-30kg ben aan de magere kant :I en de pony is iets van 105cm, pas ik er dan nog op ik zou er 1x/week 'rijden' een kwartiertje ofzo?
Wie helpt me?
Lara_Silver schreef:Heb je al proberen te overleggen met de eigenaresse om een grotere pony te kopen? Ikzelf ben 1 m 55 en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om nog op een shet te stappen, en geloof me c.a 5 cm schelen niet veel.
Lara_Silver schreef:Als jullie het toch allemaal uiteindelijk beter weten, waarom vragen jullie hier dan nog om raad? 1,55 op een pony van 1,05 is gewoon te groot. Al zegt Anky dat het past, het is nog steeds te groot. Net dat 50 kilo gewoon te zwaar is. Nu is dat natuurlijk helemaal niet wat jullie willen horen, jullie willen het liefste gewoon lekker verder crossen met die dieren. Maar er komt (bij de meesten dan) een leeftijd dat je wel zult begrijpen dat rijden niet alles is.
Wie weet wil de eigenaresse wel meedenken en een grotere pony kopen ipv een shet? Lara_Silver schreef:Dat is al een goed begin!Wie weet wil de eigenaresse wel meedenken en een grotere pony kopen ipv een shet?
Juliettex schreef:vind het altijd vreemd dat je te zwaar bent voor een shetlander,
maar ze kunnen wel makkelijk een zware marathon wagen + mens er op en soms nog wel eens een groom.
is dat niet zwaar dan ?
ik vind dat als je de shetlander niet in de weg zit, en hem/haar niet uit evenwicht brengt het gewoon kan
Lara_Silver schreef:TS, over onderschrift gesproken, hopelijk heb je het netjes gevraagd voordat je het onderschrift van bokker LS_fotos klakkeloos overgenomen hebt?
edit: Daarbij heeft xVerax gelijk. Lees je onderschrift nog eens goed door. Erboven staan, niet alleen figuurlijk boven het commentaar, maar ook letterlijk boven de shet, waarmee bedoeld word er niet op gaan zitten.