lifaya schreef:maakt dat uit?zij hoort gewoon niet op bokt, punt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Aryana schreef:lifaya schreef:maakt dat uit?zij hoort gewoon niet op bokt, punt
Dat bepaal jij toch niet?
Aryana schreef:Je kan het wellicht proberen, nieuwe kansen nieuwe ronden.
lifaya schreef:nee, het mag gewoon simpelweg nietals je een nieuw acount maakt terwijl je verbannen bent, of een ander acount hebt waar ze achter komen tijdens dat je verbannen bent, word óók dat acount geband en krijg je volgens mij nog een extra jaar
![]()
Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat sommige dingen niet mogen op forums?Of leg ik het zo slecht uit?
NeverGiveUp schreef:Ook al mag het niet, je kan het toch proberen. Dat het niet mag snapt Aryana ook wel denk ik.
Het is de ts ook gelukt helaas.
Raar verhaal wel dit.
Smee__ schreef:En het lijkt me genoeg zeggen over iemand.. Een ban krijgen en toch terug komen onder een andere naam terwijl dat niet mag.. Snap echt niet dat mensen haar het voordeel van de twijfel geven. Als je geband bent op bokt hoor je hier niet, en als je je paarden niet kunt/wilt verzorgen hoor je geen paardjes te mogen hebben..
Citaat:Horse_Art schreef:
Jolindaa schreef:
http://www.allbreedpedigree.com/da+hadaya
Er begint me opeens wat te daagen.. Hadaya, is hij dat toen destijds jaarlingetje dat helemaal onder de vlooien zat, mager was etc. ?
Mijn vriendin heeft bij dolisa shareek gekocht.
Ik ben bij de 1e bezichtiging mee geweest..
Was echt een schroot hoop daar.
Zat ik op puntje van me stoel...springt er zo vlooien baal van een rat(hondje) op me.
Die heb ik niet zo subtiel van me schoot geveegt
was echt te goor voor woorden.
Merrie met veulen stonden ook tot hun oren in de stront...
Ieuuww als ik aan dat huis terug denk
stal_dolisa schreef:dat was ook zeker de bedoeling om haar op te knappen toen ik haar kocht.
ook was het niet de bedoeling dat ze gedekt was ,ze stond zamen met 2 merrie's van haar leeftijd in een ander stuk maar een ander paardje waar ze goed mee kon stond wel bij de hengst en ze is erbij in gekomen en ik heb dus 1 x gezien dat ze gedekt was en heb haar er ook weer uitgehaald dus bassenqua ze is ook niet met geweld en vastgebonden gedekt zoals jij denkt.
Bassenqua schreef:Heb een stukje bij gelezen en er moesten dieren weg omdat er iemand op sterven lag ? Moeilijk he om je eigen leugens te onthouden! Op Zaterdag 2 Juni ben ik met mijn vriend bij jou geweest om naar Iris te kijken, daar vroeg je het absurde bedrag van 400,00 voor, dezelfde dag heb ik de DB gebeld, niet bereikbaar dus Maandag weer geprobeerd, Dinsdag stond de DB op de stoep en die heeft jou sancties opgelegd en op Woensdag stonden de paardjes te koop, in prijs verlaagd wegens KWIJT RAKEN LAND, vreemd dat 15 maanden later dit land nog steeds door jou gebruikt wordt!