2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:24

lifaya schreef:
maakt dat uit? :) zij hoort gewoon niet op bokt, punt

_/-\o_

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:27

Aryana schreef:
lifaya schreef:
maakt dat uit? :) zij hoort gewoon niet op bokt, punt

Dat bepaal jij toch niet?

Nee, zeg ik dat? :)

zij is verbannen, door het beheer van BOKT!
dan mag je NIET een nieuw acount aanmaken. Klinkt vrij logisch toch?

Als op bokt een persoon zich aanmeld die allemaal ongure berichten plaatst word die ook verbannen, dan heeft die volgens jou het recht om een nieuw acount aan te maken omdat die een nieuwe naam wil ? :')

Aryana

Re: 2 minipaardjes vermist ,waarscheinlijk gestolen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:31

Je kan het wellicht proberen, nieuwe kansen nieuwe ronden.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:33

nee, het mag gewoon simpelweg niet :') als je een nieuw acount maakt terwijl je verbannen bent, of een ander acount hebt waar ze achter komen tijdens dat je verbannen bent, word óók dat acount geband en krijg je volgens mij nog een extra jaar ;)

Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat sommige dingen niet mogen op forums? := Of leg ik het zo slecht uit? :P

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:35

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:36

Ook al mag het niet, je kan het toch proberen. Dat het niet mag snapt Aryana ook wel denk ik. :=

Het is de ts ook gelukt helaas.

Raar verhaal wel dit.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:37

aan de ene kant kunnen we haar wel controleren als ze het lef heeft hier gewoon de boel te bedonderen want dat doet ze. Daarbij denk ik dat ze geen hart heeft en alleen maar aan geld denkt en dat zijn zon beetje de ergste soort mensen die over de ruggen van stakkers van beestjes dit doen

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:40

lifaya schreef:
nee, het mag gewoon simpelweg niet :') als je een nieuw acount maakt terwijl je verbannen bent, of een ander acount hebt waar ze achter komen tijdens dat je verbannen bent, word óók dat acount geband en krijg je volgens mij nog een extra jaar ;)

Is het nou echt zo moeilijk te begrijpen dat sommige dingen niet mogen op forums? := Of leg ik het zo slecht uit? :P

Je legt het goed uit hoor!! Sommige mensen hier hebben gewoon een betonnen plaat voor hun kop.

Aryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:50

NeverGiveUp schreef:
Ook al mag het niet, je kan het toch proberen. Dat het niet mag snapt Aryana ook wel denk ik. :=

Het is de ts ook gelukt helaas.

Raar verhaal wel dit.

Dat is ook wat ik bedoel, en ts zal vast niet de enige zijn. Denk dat de meesten toch niet zonder bokt kunnen en kostte wat het kost terug zullen komen, regels of geen regels.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 01:57

En het lijkt me genoeg zeggen over iemand.. Een ban krijgen en toch terug komen onder een andere naam terwijl dat niet mag.. Snap echt niet dat mensen haar het voordeel van de twijfel geven. Als je geband bent op bokt hoor je hier niet, en als je je paarden niet kunt/wilt verzorgen hoor je geen paardjes te mogen hebben..

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 02:01

Smee__ schreef:
En het lijkt me genoeg zeggen over iemand.. Een ban krijgen en toch terug komen onder een andere naam terwijl dat niet mag.. Snap echt niet dat mensen haar het voordeel van de twijfel geven. Als je geband bent op bokt hoor je hier niet, en als je je paarden niet kunt/wilt verzorgen hoor je geen paardjes te mogen hebben..

Helemaal mee eens!!!!!!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 02:08

Ik vind t ook vreselijk om te lezen! Deze meid is. Iet vokt-waardig Door haar permanente ban en in mijn ogen moet die dan nu ook weer gewoon gegeven worden? :(

Verder kan ik goed begrijpen dat mensen zo reageren ook ik heb t verhaal van Iris gevolgd. En hoewel het niet mijn pony is, ik t niet was die haar redde deed t me wel veel!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 02:12

Iedereen met een goed hart doet het veel om zo'n verwaarloosd paardje te zien. En dat is nou precies waar deze vrouw misbruik van maakt en geld op verdient.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 07:20

jeetje dst dit topic nog open is

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 07:34

Waarom niet? Ervaringen uit eerste hand mogen gewoon

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 07:37

stef schreef:
Waarom niet? Ervaringen uit eerste hand mogen gewoon

Maar offtopic reacties niet.

Ik snap de reacties overigens best, maar dit lijkt me geen handige manier om het onder de aandacht te brengen.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 08:07

de DB heeft al een aantal paardjes bij haar weggehaald, vorig jaar, die waren er het ergst aan toe, ze had er toen nog een paar over die er nog redelijk uitzagen , die had ze ws nog maar kort, hmmm, had ze niet gezegd "amerikanen moet je niet bijvoeren, die hóren mager te zijn" tja.... oordeel zelf ;(

bovendien.... sjoemelt ze met dekbewijzen, want als je ziet welk veulen iris heeft gekregen kan dat bijna niet van de hengst zijn die ze "op papier" had staan, nóg meer leugens dus

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 08:09

Als je de zoekfunctie van bokt gebruikt kom je oa deze post van 29-5 tegen.

Citaat:
Horse_Art schreef:

Jolindaa schreef:

http://www.allbreedpedigree.com/da+hadaya

Er begint me opeens wat te daagen.. Hadaya, is hij dat toen destijds jaarlingetje dat helemaal onder de vlooien zat, mager was etc. ?

Mijn vriendin heeft bij dolisa shareek gekocht.
Ik ben bij de 1e bezichtiging mee geweest..

Was echt een schroot hoop daar.
Zat ik op puntje van me stoel...springt er zo vlooien baal van een rat(hondje) op me.
Die heb ik niet zo subtiel van me schoot geveegt

was echt te goor voor woorden.

Merrie met veulen stonden ook tot hun oren in de stront...

Ieuuww als ik aan dat huis terug denk

Na het zoeken op Hadaya kom je bij het volgende topic

Jolindaa @ [PP] Paardenmensen en mensen met paarden...

Je moet toch wel een erg groot bord voor je kop hebben als je dan graag je stalnaam als boktnaam wil

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 08:30

hapinez ik draai mijn mening over deze mevrouw na jou fotos wel bij
nog vind ik dat mensen elkaar niet openbaar af moeten branden voor er bewijzen zijn , maar bewij sis er geleverd ,

en een nieuw account aanmaken omdat je je niet gedragen heb na de bok regels dat mag niet

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 08:31

Wat een verhaal zeg!

Wat ik echt niet begrijp is dat iemand dus kennelijk een permanente ban krijgt, maar vervolgens onder een heel herkenbare naam een nieuwe aanmaakt en nog een topic opent ook. Is dat arrogant of gewoon heul dom (het antwoord ligt overigens in de schrijfstijl van deze dame :+)??

Sneu verhaal wel, zeker voor de paardjes. Ik kan me voorstellen dat ts op zich best goed wil zijn voor haar paarden, maar gewoon echt een beetje de weg kwijt is en het allemaal niet meer zo goed ziet.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 08:37

stal_dolisa schreef:
dat was ook zeker de bedoeling om haar op te knappen toen ik haar kocht.
ook was het niet de bedoeling dat ze gedekt was ,ze stond zamen met 2 merrie's van haar leeftijd in een ander stuk maar een ander paardje waar ze goed mee kon stond wel bij de hengst en ze is erbij in gekomen en ik heb dus 1 x gezien dat ze gedekt was en heb haar er ook weer uitgehaald dus bassenqua ze is ook niet met geweld en vastgebonden gedekt zoals jij denkt.

Gebeurd je wel vaker he die "ongewenste" dekkingen. Ik lees in je posts ook iets over Shareek die "ongewenst" een merrie gedekt heeft

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 09:18

Gea, kun je je nog herinneren dat een paar dagen nadat Iris en Benthe zijn opgehaald er een veewagen en een auto met trailer op jou erf stond ? Dat die ALLE paardjes mee wilde nemen om ze uit de paardenhel te halen ? Nou troost je, ook dit is via mij gegaan, jammer genoeg hebben ze er maar drie ( hengsten ) mee kunnen nemen omdat jij zo buitensporig veel geld vroeg, wat ik overigens niet begrijp als er iemand op sterven ligt en jij de verzorging moet doen terwijl je dat niet lukt, was toch een perfecte oplossing geweest ? Één van deze personen was een dierenarts, met zijn allen hebben we de da kosten, transportkosten, opknapkosten etc voor ons rekening genomen. Heb je er behoefte aan dat ik vraag of hij ZIJN bevindingen hier wil melden of gaan nu langzaam je ogen open of blijf je doorgaan met je struisvogel politiek ?

Oh en voor degene die nog steeds twijfelen, ga eens ONVERWACHTS op bezoek, bereid je geestelijk wel voor op wat je te zien gaat krijgen, onverwachts betekent dat ze dus niet een baal schoon stro op de lading vuiligheid heeft gegooid om te proberen te verdoezelen hoe ze er werkelijk bij staan, geloof je nu écht zelf dat een baal stro de situatie verdoezelt Gea? Nee dus, échte dierenliefhebbers kijken daar doorheen, die zien in één oogopslag hoe de situatie werkelijk is.

Wordt een grote meid Gea, geef eens toe dat je op een manier bezig bent die niet kan, dat je op het randje ballanceert en zodra je daar weer over gaat ben ik er weer die zal zorgen dat de DB weer bij jou op bezoek komt, daar is het wachten op want de winter komt eraan en aangezien jij liever met je kont voor de kachel zit in plaats van dat je voor je dieren gaat zorgen is het dus domweg afwachten totdat het weer de spuigaten uitloopt!!
Laatst bijgewerkt door Bassenqua op 06-10-12 09:25, in het totaal 1 keer bewerkt

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 09:21

Bassenqua schreef:
Heb een stukje bij gelezen en er moesten dieren weg omdat er iemand op sterven lag ? Moeilijk he om je eigen leugens te onthouden! Op Zaterdag 2 Juni ben ik met mijn vriend bij jou geweest om naar Iris te kijken, daar vroeg je het absurde bedrag van 400,00 voor, dezelfde dag heb ik de DB gebeld, niet bereikbaar dus Maandag weer geprobeerd, Dinsdag stond de DB op de stoep en die heeft jou sancties opgelegd en op Woensdag stonden de paardjes te koop, in prijs verlaagd wegens KWIJT RAKEN LAND, vreemd dat 15 maanden later dit land nog steeds door jou gebruikt wordt!

Chapeau Bassenqua! Hopenlijk openen jouw posts sommige mensen de ogen, waaronder die van TS. Hoe kun je zo je dieren laten omkomen.
Zulke mensen als TS zouden geen dieren mogen houden. Bah!!!

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-12 09:22

Smee__ schreef:
Ik vind dat mensen die zo met hun dieren omgaan best zo in het openbaar aangesproken mogen worden, hoe meer mensen hier vanaf weten hoe beter :)

AMEN! _/-\o_

stal_dolisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-12 09:28

ik had de nieuw al aangemaakt voordat de oude verbannen werd dat was alleen omdat er opdat moment dus 2 waren en over hadaya die is bij mij direkt na het spenen weggeaan als een kern gezond veulen en de ts van dat topic weet ook wel dat ze hadaya niet bij mij heeft opgehaald.

en verder hebben mijn paardjes onbeperkt hooi van goede kwalieteit en elke dag schoon water.
ze krijgen elke dag kracht voer ,veulen brok,merriebrok,sportbrok basis brok net wat het beste bij dat paardje past.

het veulen van iris weet ik 100% zeker dat die van ken is daar kun je ook een dna test voor laten doen.
en nogmaals waren de foto's van de hengstjes recent en dus niet bij een vorige eigenaar gemaakt het paardje bell staat hier ook bij op.

en verder vind ik het wel goed met jullie ,er word gewoon gelijk geoordeeld
ik weet zelf wel hoe het zit en dat mijn paardjes er goed bij staan

wat mij betreft kan dit topic gesloten worden de paardjes zijn terug gevonden door een mevrouw die zelf ook paarden heeft en een goede bekende is van stal zegwaard ,als mijn paardjes niet in goede conditie waren geweest ofzo dan had ze zeker de paardjes niet zomaar aan mij terug gedaan