Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mini1970 schreef:Yesss, foto's, leuk!!!!, ziet er goed uit Kit!
Dat is wel het voordeel van veel regen.... veel gras!! Hier krijgen ze het ook niet aangevreten (moet zeggen dat ze hun uiterste best doen..).
Nu richting de westernstal, quarter ophalen en op naar de dierenarts voor de aankoopkeuring.... ben benieuwd....
mini1970 schreef:Jaaaa, er zát uitbreiding in de lucht.... maar helaas, ze was niet goed rechtsvoor... niets te zien in beweging (anders was ik sowieso nooit verder gegaan), buigproef was op het randje, maar op de foto was wel het eea te zien, genoeg reden om er niet mee door te gaan. Helaas pindakaas, want ze zou perfect voor me zijn om verder te gaan in de western, alle knoppen zitten er op, braaf en mooi paard (zilverpalomino). Maar ik heb hier al 2 paarden staan met "een beperking" en ben niet van plan om een verpleegafdeling te beginnen....kost al genoeg![]()
Maar ik baaaaaal wel!!
mini1970 schreef:Oooooh, de stoute jongens....al vroeg op de verleiderstoer haha, straks hoeft Mees niet meer naar Wynn, want dan hebben de boys het klusje al geklaard..... Leuke naam voor het veulen: Guess Whoose My Daddy![]()
![]()
O nee, kannie, die naam is al in gebruik....
Ja, balen Kit, maar ik was (en ga) niet verder op zoek, deze merrie kwam toevallig op mijn padje.... Dus ik zie verder wel, misschien kom ik nog eens wat anders tegen, heb geen haast![]()
Vos staat nu elders in training, ook daar hebben ze hun handen vol aan hem....mocht hem niet verder inrijden van manlief, die wil dat ik blijf leven, dus dat is wel een goed teken![]()