Even via dit topic omdat ik niet iedereens inbox wil volspammen; Bedankt allemaal voor de foto's + toestemming deze te mogen gebruiken!
Nog steeds zijn foto's van verschillende diktes shetlander en met name extremen (mager of overvet) erg welkom! Graag even vermelden of je toestemming geeft deze foto's ook in het project te gebruiken.
Chihiro
Geplaatst: 14-03-12 23:57
Foto's gemaakt door Rozemarijn Rensing en mogen gebruikt worden voor het project.
ukkiepuk
Geplaatst: 15-03-12 20:52
kimmie261 schreef:
ukkiepuk...jeetje wat was zorro afgevallen..mijn grote stoere voorbeeld shet...
Ja helaas wel idd Hij stond op zijn vorige stal op onbeperkt hooi (dacht ik...) en daarnaast gaf ik hem 2x per week een handje slobber. Leek wel genoeg voor een shet die niets doet. Ik heb door zijn wintervacht niet gezien dat hij enorm was afgevallen. Inmiddels staat hij weer op zijn oude vertrouwde plekje in Delft en gaat het gelukkig weer de goede kant op
jumpingxgirl
Geplaatst: 17-03-12 14:22
Hier mijn oude shet CJ (captain Jack) (inmiddels verkocht) Hoop dat je er wat aan heb Hij was hier 2 en een hengst
edit: andere foto toegevoegd (had ook nog een hele mooie waar die steigerde maar die kan ik 1.2.3 niet zo vinden
Nogmaals: Bedankt allemaal voor de foto's + toestemming deze te mogen gebruiken!
Nog steeds zijn foto's van verschillende diktes shetlander en met name extremen (mager of overvet) erg welkom! Graag even vermelden of je toestemming geeft deze foto's ook in het project te gebruiken.
Ik heb ook nog wel een foto van dezelfde pony, toen hij bijna hoefbevangen was.. ik zal hem opzoeken voor je!
MarlindeRooz
Geplaatst: 19-03-12 10:58
' tegen hoefbevangen aan.
20+ en op actief pensioen
Buckje
Geplaatst: 19-03-12 22:45
Je mag mijn fotos gebruiken!
rebecca1997
Geplaatst: 19-03-12 22:58
ook een shet die niet vet is.
testebeest
Geplaatst: 23-03-12 22:16
mijn shets mag je ook gebruiken foto's van ze staan in mijn profiel ik kan foto's voor je maken morgen (vos is slank, en de ander is niet vet maar nog net aan goed) staan onderaan in mijn profiel
FromNorway
Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-12 11:18
Bokkers, heel erg bedankt voor alle foto's en medewerking! Donderdag ga ik alles inleveren, dus ik begin vandaag met het sorteren van de foto's. Mocht iemand nog iets speciaals op foto hebben (BCS <2 of >5) krijg ik die nog graag via pb Verder brei ik er een eind aan omdat ik voorlopig wel zoet ben met het sorteren. Nogmaals heel erg bedankt allemaal!