Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Happinez schreef:je kan toch in de twenterklasse laura, daar maakt het geen reet uit of er ballen onder hangen of niet.
__Lauraa schreef:Happinez schreef:je kan toch in de twenterklasse laura, daar maakt het geen reet uit of er ballen onder hangen of niet.
Ik heb een mail gestuurd met de vraag of die in de twenter rubriek hengsten kon maar dat kon niet. Als hij ruin is kan die in het jaar dat ie 3 wordt meedoen bij de ruinen.
__Lauraa schreef:Tja ik weet t verder ook niet. Ik kreeg vandaag nog een mail dat ik verkeerd was geinformeerd en dat ruinen van alle leeftijden mee kunnen doen aan de ruinen rubriek bij het nmprs.
En wat jij zegt klopt denk ik wel, maar ik heb al doorgegeven dat Fellow ruin is, dus laten ze hem niet meedoen denk ik als ik hem zou inschrijven
Happinez schreef:__Lauraa schreef:Tja ik weet t verder ook niet. Ik kreeg vandaag nog een mail dat ik verkeerd was geinformeerd en dat ruinen van alle leeftijden mee kunnen doen aan de ruinen rubriek bij het nmprs.
En wat jij zegt klopt denk ik wel, maar ik heb al doorgegeven dat Fellow ruin is, dus laten ze hem niet meedoen denk ik als ik hem zou inschrijven
Maar ruinen rubriek is pas vanaf 3 jaar toch ? of ben ik nou gek ?