Mini's with Spirit - Show 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 22:40

Mijn inschrijving is weg tenminste als hij goed is aangekomen :D
Ben benieuwd het is nog wel een stuk rijden voor ons.
Ik heb het er voor over dus ben erg benieuwd naar de show.
Auto is geregeld paardjes hebben er zin in en ik ook *D

Wordt er een boekje gemaakt en verstuurd of hoe is het geregeld?
Gewoon op tijd komen en dan zie je wel hoe laat je de ring in moet?
Ben echt heel erg benieuwd naar deze 1ste show.
Er zijn dit jaar toch al veel shows wel erg leuk :D

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-12 22:58

Je inschrijvingen zijn zeker goed aangekomen hoor Mariska :j
Er wordt een programma boekje gemaakt, welke we vooraf wel online willen zetten, in pdf. Je kan dus al wel even spieken ;)

De inschrijvingen zijn ondertussen afgesloten, ... , en ik denk wel dat we nu al van een succes mogen spreken!
58 deelnemers, 125 paarden, 203 deelnames !!! +:)+
Dit hadden we écht niet durven dromen, het zal een drukke dag worden !!!

Mariska80

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 09:18

Fijn dat het goed is aangekomen
Zou wel leuk zijn als we vooraf kunnen lezen welke rubrieken er zijn en wie er mee doen.
Dat wordt zeker een druk dagje :j erg veel aanmeldingen.

Annebet_

Re: Mini's with Spirit - Show 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-12 20:03

Wauw Sophie, dat is de moeite :wow:

Ik vind het idee van Mariska ook wel leuk, vooraf kunnen lezen wie in welke rubriek meedoet!
Als dat praktisch haalbaar is voor jullie natuurlijk :)

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 12:27

Heeft iemand al wat van de organisatie gehoord? Wij hebben nog steeds geen bevestiging van inschrijving of betaling. Ook geen starttijden, helemaal niets.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:04

De startlijst staat er op, boekje krijg je daar pas.
En als je bevestiging wilt zou ik gewoon even mailen?

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 13:56

heb je een link naar de startlijst? ik zie niks?

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 14:00

Ik kan ook helemaal niets vinden

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 15:59

Super druk hier ... sorry dus voor "late" reactie ... (maar jullie hadden me zeker mailtje mogen sturen hoor ;) ) We hebben niet iedereen standaard bevestiging van inschrijving of betaling gestuurd, daar zijn het gewoon té veel inschrijvingen voor, wat natuurlijk wel TOP is!

Programma boekje komt normaal dit weekend online, heb ik zelf niet in de hand, moet dus ook afwachten ... Ik geef zeker wel seintje :j
Show start om 10u, hoe laat de verschillende reeksen zullen zijn, kan ik vooraf niet zeggen. Eerste keer, dit is dus nog beetje te ondervinden ...

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 16:41

Een indicatie afgeven is wel zo prettig denk ik. Is voor ons 3 uur rijden. Als we om tien uur aanwezig moeten zijn moeten we om 7 uur wegrijden. Om 6 uur op stal zijn om 5 uur opstaan. Als we dan pas om 3 uur smiddags aan de buurt zijn heb ik een kind wat doodmoe is van het onnodige wachten.

dyna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:28

Het is bij ons niet anders....wij hebben geen startlijsten, dus moet je gewoon optijd aanwezig zijn.
Als je naar een keuring van het nmprs gaat krijg je ook geen startlijst.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:38

Even een vraagje over de show, mogen er honden mee naar binnen?

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 20:57

Nee geen honden toegestaan dat stond in de advertenties. ;)
Enne met startlijst bedoel ik gewoon het inschrijfformulier daar kun je toch al zien hoe de indeling is.
Op AMHA shows weet je ook nooit hoelaat je bent, maar je weet wel het dagprogramma.
Al moet je daar evengoed altijd tussen 8 en 9 zijn voor het meten. ;)

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:38

dyna schreef:
Het is bij ons niet anders....wij hebben geen startlijsten, dus moet je gewoon optijd aanwezig zijn.
Als je naar een keuring van het nmprs gaat krijg je ook geen startlijst.

Hoe moeilijk kan het zijn? Je weet hoelang de paarden tesamen in de ring zijn, daarna weet je hoeveel deelnemers er zijn en hoeveel minuten deze per stuk nodig hebben. Daarna nog de plaatsing en voila men heeft een indicatie. Dat werk je uit per rubriek, pauze er tussen plakken en klaar. Weet iedere deelnemer hoe laat ze waar dienen te zijn, staan mensen en pony's keurig klaar heb je minimale uitloop en alles loopt op rolletjes.... Menig stamboek doet het zo al jaren.

Als ik het dus goed begrijp hebben we maar om 10 uur te verschijnen zonder dat we enig idee hebben hoelaat we aan de beurt zijn? En hoe ben ik dan op tijd in voorring? Moet ik dat maar gaan raden ofzo? Als ik al mee mag doen want ik weet niet eens of de inschrijving is doorgekomen de betaling binnen is en of er uberhaubt wel een stal gereserveerd is...

IK heb dit werkelijk nog nooit eerder meegemaakt

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:48

Ariatje, dit is standaard bij de miniatuur paarden shows hoor!
Zo erg is dat toch niet? Als je weet in welke reeks je moet, dan begin je toch gewoon klaar te maken wanneer de reeks voor je eigen reeks begint? Afhankelijk van het aantal paardjes daar in zitten en hoeveel tijd je zelf nodig hebt om je paard klaar te maken!

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 21:49

Nou soms duurt het jureren lang en soms zijn ze zo klaar.
Als je er tijden bij zou zetten heb je kans dat mensen te laat komen, want er zijn ook altijd een hoop afzeggers vaak, dan kan een reeks ineens snel voorbij zijn.
Tuurlijk kan je het zelf een beetje inschatten maargoed voor mij zijn het altijd leuke dagen ben er altijd ruim van te voren zodat de paardjes nog even kunnen relaxen en geniet ook van alle andere reeksen en gezelligheid.

Maargoed zoals er al gezegd werd de lijst komt van het weekend online dus kan je het gewoon zien. ;)

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:07

Dan is het "miniatuur paardenvolk" waarschijnlijk een stuk relaxter dan het "grote paardenvolk" :o :D

Ik krijg er de zenuwen van als ik op de dag zelf alles maar moet gaan lopen uitzoeken overal achter aan moet rennen.
Nog afgezien dat de ponys het niet grappig vinden uren en uren in een vreemde stal moeten staan als ze er al uren reis op heb zitten.

'n startlijst zou al één ding zijn. Kan ik zien of we in iedergeval meedoen... /3
Het is gewoon jammer dat de info verschaffing zo rommelig verloopt. Als ik op dit forum niet IETS aan info had gevonden waren we niet eens in de auto gestapt en hadden de boel afgeblazen.

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 22:33

ariatje schreef:
Dan is het "miniatuur paardenvolk" waarschijnlijk een stuk relaxter dan het "grote paardenvolk" :o :D

Ik krijg er de zenuwen van als ik op de dag zelf alles maar moet gaan lopen uitzoeken overal achter aan moet rennen.
Nog afgezien dat de ponys het niet grappig vinden uren en uren in een vreemde stal moeten staan als ze er al uren reis op heb zitten.

'n startlijst zou al één ding zijn. Kan ik zien of we in iedergeval meedoen... /3
Het is gewoon jammer dat de info verschaffing zo rommelig verloopt. Als ik op dit forum niet IETS aan info had gevonden waren we niet eens in de auto gestapt en hadden de boel afgeblazen.

Sorry, maar rommelige info verschaffing, dat vind ik wel erg straf te horen :? Ik zit de laatste weken UREN achter mijn pc, allerhande voorbereidingen te treffen EN mails te beantwoorden met evt. vragen. Ik weet niet precies wie u bent, maar ik denk niet dat ik een mail van u ontvangen heb, anders had u zéker wel antwoord op uw vragen ontvangen ... Verder werd alles netjes bijgehouden op de website ...
Forums bijhouden is op dit ogenblik geen prioriteit voor mij, ik denk dat er momenteel echt wel belangrijkere zaken te doen zijn!
Ik denk dat menig ander "miniatuur paardenvolk" me kan bijtreden, dat dit absoluut geen abnormale gang van zaken is, dat ik al het mogelijke doe en zal doen om er een geslaagde show van te maken én dat ik mails met vragen altijd snel beantwoord.

Ik vind dit wel beetje jammer ...

ariatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 22:48

Het spijt me te moeten zeggen dat ik nog nergens reactie op heb mogen vernemen. Niet op de inschrijving, niet op de betaling (waarna de inschrijving definitief zou zijn) en ook niet op de mail die ik er twee weken later achteraan heb gestuurd.

Maar naar ik begrijp komt alle info op de website te staan dus dan we wachten we die wel af.

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 22:49

ariatje schreef:
Het spijt me te moeten zeggen dat ik nog nergens reactie op heb mogen vernemen. Niet op de inschrijving, niet op de betaling (waarna de inschrijving definitief zou zijn) en ook niet op de mail die ik er twee weken later achteraan heb gestuurd.

Maar naar ik begrijp komt alle info op de website te staan dus dan we wachten we die wel af.

Ik heb je PB gestuurd, laat me even weten wie u precies bent, dan kijk ik het na ...

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 23:11

Sophie_mini schreef:
ariatje schreef:

Ik heb je PB gestuurd, laat me even weten wie u precies bent, dan kijk ik het na ...

Kunt u me aub laten weten onder welke naam u ingeschreven heeft, dan kan ik tenminste kijken of er al of niet iets mis gelopen is met de mailing ...

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-12 23:23

Ariatje: Zoals al eerder gezegd is dit de normale gang van zaken bij minipaarden shows. Wij komen zelfs vaak de avond van te voren op een show zodat de paardjes kunnen bijkomen van de lange reis. En op veel shows moet je of 's ochtends vroeg of de avond van te voren al komen omdat er eerst gemeten wordt.
Snap het probleem niet zo, je gaat er toch heen voor een leuk dagje weg, en juist als je er een groot stuk voor moet rijden ga je niet voor een paar uurtjes heen, lijkt me.

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 00:45

Joh lekker laten gaan, Ariatje of je hebt een leuk dagje uit of je loopt je te irriteren en dan is de mini hobby ook snel over, dit is hoe het werkt dus de keuze is aan jezelf ;)

Nog even de andere kant, dit is de eerste keer dat deze show georganiseerd wordt en tot nu toe is iedereen enthousiast en tevreden en erg complimenteus naar de organisatie toe.

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 00:47

Sophie, wat ik nog wou vragen. ( of misschien heb ik het al gevraagd maar dan weet ik het in elk geval al niet meer :o )
Ik heb 2 jaarling hengstjes mee. Hoe kan ik de ene voorstellen als ik al met de andere aan de zijlijn sta? Mag mijn papa of iemand anders het paardje aan de zijlijn even van mij overnemen? En hetzelfde voor het gezamelijk rondstappen? :)

Sophie_mini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 07:06

Annebet_ schreef:
Sophie, wat ik nog wou vragen. ( of misschien heb ik het al gevraagd maar dan weet ik het in elk geval al niet meer :o )
Ik heb 2 jaarling hengstjes mee. Hoe kan ik de ene voorstellen als ik al met de andere aan de zijlijn sta? Mag mijn papa of iemand anders het paardje aan de zijlijn even van mij overnemen? En hetzelfde voor het gezamelijk rondstappen? :)

In de kwaliteitsklassen moeten alle paardjes eerst samen de ring in, daar zal je papa dus even moeten helpen. Daarna gaat iedereen weer buiten de ring, om dan individueel voor te stellen (opstellen, stap, draf). Omdat het er zo veel zijn, en omdat er buiten de ring voldoende plaats is, laten we de paardjes na elke voorstelling gewoon weer naar buiten gaan. Je papa kan daar dus je hengstjes van je overnemen.
Voor de plaatsing moeten ze dan uiteraard weer allemaal samen binnen, daar kan je papa dus ook weer bij helpen.