ik fiets soms maar ik ga elke dag naar dr toe omdat ik ook een paard heb.. das ongeveer 1 a 2 km maar is egt super dichtbij dus als er wat is kan ik dr gelijk heen haha! das ook wel beter.
Mijn verzorgshetlandertjes staan op de wei ongeveer 20 minuten fietsen, daar staat ook een drachtige tuiger en een welsh jaarling. Mijn b pony, c pony en shetlander staan op stal, ongeveer vanuit thuis kwartiertje fietsen..
ik heb binnenkort een dominant shetje dat ik 1x in de week ga doen moet er met de auto naar toe, is te ver om met de fiets te gaan en bus... tis een boerengat dus
Ik fiets 10 minuutjes voor mn shettie en eerder fietste ik een half uur voor mn shettie..
megasuus
Geplaatst: 15-07-12 19:49
iets van 7 of acht kilometer, iniedergeval een half uurtje heen en een halfuurtje terug, dus een uurtje per keer om naar mijn verzorgshetje te gaan. daarom ga ik alleen in het weekend, of als ik doordeweeks vroeg vrij ben. gelukkig heb ik ook een verzorg welsh, die op 5 minuten afstand staat en waar ik doordeweeks heen kan.
Als ik een fiets had, deed ik er denk ik een kwartiertje over. Nu loop ik een half uur tot drie kwartier.. Hoe vaak kan ik nog niet echt zeggen, want ik ben pas net begonnen met Noortje verzorgen.. En door de vakantie ben ik doordeweeks in een andere stad. (Maar als ik weer in Zwolle ben, zovaak mogelijk natuurlijk )
XTsjetty
Geplaatst: 16-07-12 15:41
Ik had eerst 2shetlanders bij me thuis staan, maar die zijn weer terug naar m'n oom & tante, ga nog wel vaak op de fiets naar ze toe en dat is ongeveer 12 km !