Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Stephanie_86 schreef:Eeh hou je paasei bek digt.
Ik weet niet of je het door hebt, maar op de hyve is er een meisje die nog groter is dan mij
dus hou je bek gwn ff digt
als ik je in het egt had gezien had ik je facking hard op je tyfus bek geslagen met je tyfus lelijke paasei kop!
dit krijg ik dus..........
nine1987 schreef:Deze kreeg ik:
knker op met je kanker gezeik hoofd
beter ga je ff kanker goed leze
er staat toch was voor de foto
was misschien 10 seconde
ik rijd er nooit meer op
dus niet zo kanker hard lopen zeike
en dat jij nou zo kanker zwaar bend
dat als jij op een shetje gaat zitte
dat ie gelijk door krakt
is jou kanker probleem
ma ga met je kanker gezeik bij een kanker ander iemand zeike hoofd. doei
Mijn reactie:
Luister eens ff goed dame..
Punt 1: Je weet duidelijk dat ik gelijk heb, anders schoot je niet zo snel uit je slof..
Punt 2: Je bent zeer respectloos tegenover een groot deel van de bevolking door met het woord kanker te gooien.. Je wilt volwassen overkomen, doe dit dan ook..
Punt 3: Ik heb een paard wat makkelijk mijn gewicht kan dragen (ook voor 10 seconden) ik trek me het welzijn van mijn paarden namelijk heel erg aan..
Punt 4: Wat vinden jouw ouders ervan dat jij je zo tegen mensen gedraagt, die ouder zijn dan jij en daardoor ook (vaak, zoals in dit geval) meer ervaring hebben met paarden dan jij?
Punt 5: Klim NOOIT meer op die shetlander en schaf je een ponyof paard/lease/verzorg een paardje wat jouw gewicht wel kan dragen en voor wie jouw lengte geen belemmering is
Dag meisje, lief slapen gaan nu he?
Ik kan daar nogal droog op reageren als t moet (kost me wel al mijn vermogen om me in te houden)
Stephanie_86 schreef:Eeh hou je paasei bek digt.
Ik weet niet of je het door hebt, maar op de hyve is er een meisje die nog groter is dan mij
als ik je in het egt had gezien had ik je facking hard op je tyfus bek geslagen met je tyfus lelijke paasei kop!
geerke schreef:Stephanie_86 schreef:Eeh hou je paasei bek digt.
goed nederlands
mickey2 schreef:Die pony is niet alleen veel te klein voor haar, maar zo te zien ook nog geen 3 jaar..http://shetjestoppertjes.hyves.nl/album ... state__=18 hoe zielig !!