Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheJokerr schreef:xMonsterr schreef:pff nu moeten we er weer flink tegen aan voor we in het andere topic komen.
wie wil het nieuwe topic maken ?![]()
ik meld me !
volgensmij mocht ik deel 4 doen, want dat was in vorig topic al een discussie over omdat ik me melden en dat was niet goed ore some.
lottex schreef:Leinearthur schreef:Oh jij hebt een abbonement genomen op dat topic? ja dan krijg je mailtjes als iemand wat in het topic post
is logisch toch, hoe doen jullie het dan?
TheJokerr schreef:naast stipje staat abbonoment
wejoowik had gister rijbroek gekregen van vriendin van me broer, die moeder heeft kringloop winkel en soms mag ze wat eruit halen om cadeau te geven ect.
had ik een rijdbroek gekregen en die is nieuw gewoon facking 299,- euro
xMonsterr schreef:zometeen naar blacky.
en geen fotoshoot gehad want de fotografe komt toch haar afspraken niet naar.![]()
maar ik heb geluk dat mijn tante een professionele fotografe is.
Miran_Heidi schreef:Heeeyy goede morgen
Meld me meteen ff aan hier weer...![]()
heb het heel erg druk gehad de laatste dagen...
vrijdag was me broertje jarig, gister me neefje en vandaag lekker naar de boefjes want me verzorgster komt namelijk voor Polly dus
en weet iemand die een leuke maar ondeugende welshpony.. zal zo ze advertentie ff plaatsen...
Leinearthur schreef:lottex schreef:Oh jij hebt een abbonement genomen op dat topic? ja dan krijg je mailtjes als iemand wat in het topic post
is logisch toch, hoe doen jullie het dan?
TheJokerr schreef:wejoowik had gister rijbroek gekregen van vriendin van me broer, die moeder heeft kringloop winkel en soms mag ze wat eruit halen om cadeau te geven ect.
had ik een rijdbroek gekregen en die is nieuw gewoon facking 299,- euro
Miran_Heidi schreef:[EA-TK-PP] Te Koop Lieve Maar Ondeugende Welshpony... dit is die advertentie... van die welshpony als iemand een goed huisje weet hoor ik het graag via pb
dravergekkie schreef:Miran_Heidi : Gefeliciteerd met alle jarige !
_Dotty : Dat hoor je wel vaker dat er op zondag een 'rustdag' is op stal.
Zou het zelf niet willen.