Eh je loopt de ring in, stelt op voor de jury, stapt van de jury weg draait réchtsom en stapt weer naar de jury toen. Daarna gebruik je de hele ring voor 1 of 2 rondjes draf en dan stel je weer op.
Haha ok en dat word dan beoordeeld? En hoe zit het trouwens met goedkeuring van de hengst en DNA? want zyn moeder had nog geen DNA oid, en hyzelf ook niet.. Of weet je dat niet?
Bassenqua
Geplaatst: 26-02-11 00:58
Ik kom met Little Orion Light Star!! Voor mijzelf de eerste keer dus...spannend!
Is de vader van de hengst bekend of alleen de moeder? DNA wordt sowieso op beide ouders gecontroleerd en als er maar eentje bekend is dan alleen daarop. Er wordt op de keuring haar getrokken van de hengst voor DNA. Van de moeder moet je al haar hebben en dat dan ook meegeven. Een goedgekeurde hengst (vader)is sowieso qua DNA bekend
ik ga ws ook met mijn mini hengstje mickey van de randstad. het is een hengstje wat in 2008 ggk werd voor 3 jaar. nu moet hij dus opnieuw voor de keuring. ik weet nog niet precies of het doorgaat want ik ben erg laat me inschrijven.
Bassenqua
Geplaatst: 08-03-11 18:47
7 Februari was de sluitingsdatum dus dat is inderdaad behoorlijk laat.
Te laat inschrijving hengstenkeuring (extra kosten) 181,50
Dan zou ik het mooi voor gezien houden
melanie_h
Geplaatst: 08-03-11 23:50
Hier vandaag maar eens onze jongeman de jas uitgedaan kan ik tenminste zien waar we nog aan moeten werken. En ik dacht bijmezelf toen hij klaar was. Hmm ik ben klaar geloof ik
Serieus? Dan valt het zeker mee, dacht voor 200 nee dankje maar 50 is te overwegen
Foss
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-11 23:00
Shadow en Jordy doen het goed ze lopen lekker aan de longe en de spieren beginnen er aardig op te komen, vooral Jordy doet mij verbazen hij is erg aan het veranderen in de goede zin. Hoop dat Jordy het gaat redden want het is een geweldige hengst kwa karakter en we liggen elkaar erg goed dus ik heb goede hoop.
Ben benieuwd of het weer net zo druk wordt als vorig jaar.