Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Wel wil ik hem en regendeken op doen voor als hij naar buiten gaat anders is ie altijd zo nat als ie net van buiten komt.
En dan het liefst een klein beetje gevoerd maar niet teveel zodat ie niet zo'n vreselijke dikke vacht krijgt maar het ook weer niet te warm krijgt..
salome_maybe schreef:Even niet over een shet, maar ik gooi mijn pony ronds october een regen deken met fleece op, en als het vriest een 350 gr. Ik wil nog een tusse deken, maar dan moet ik even sparen. Ik scheer haar niet, ik doe dus alleen een deken op, als ze vacht gaat krijgen. Dr hals is dus ook bolliewollie.
Leinearthur schreef:Mavelle schreef:Zolang je het maar met een scheermachine doet en denk niet dat het ook 'wel even' met een schaar kan.
Kan je vertellen, je shettie ziet er dan uit als een krantenknipsel!
Ervaringsdeskundige!
haha sirieus geprobeerd met een schaar?
XxEvitaMxX schreef:Ik heb ook een Shetlandertje, ze is bijna 19 jaar. Ze zit nu al lekker dik in der haren en heeft het nu absoluut niet koud.
Maar zomers komt ze zo mooilijk door der vacht heen is het dan een goede optie om haar te scheeren?
xkmmtjeee schreef:Dus jullie houden hetzelfde deken op binnen als buiten?
annebe schreef:Ziet er wel mooi uit zo'n geschoren paardjes , maar is het nodig?
Onze shetten gingen zelfs bij -20 na een dag of avond hard werken (compleet bezweet) gewoon op de wei.
S'morgens trof ik wel een ijspegelpaardjes aan, maar ze zijn nog nooit ziek geweest.