Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ap deed goed mee met mij.. hij liep wel super. 1x 2e en 1x 3e, Prima voor zijn 1e keer in de show toch??

) . westernrijders vond ik iets minder... Achja het weer zat mee dus we hebben geluk gehad!
Wel een hoop leuke dieren gezien en flink gelachen maar volgend jaar of een groter evenement of een betere locatie.
stef schreef:Organisatie NMPRS: Top! Ook super met parkeren etc
Organisatie Tubbergen... hmmz..
Wilde op een gegeven moment ergens een flesje drinken halen, maar je kon alleen in een restaurant terecht, waarvan je de flesjes niet mee mocht nemen. Ook nergens iets gezien van een friet tentje oid...
Er zou een braderie zijn...
Toen we bij de zandpiste kwamen dachten we dat dat het bijterrein was, maar het bleek de hoofdpiste te zijn
Volgens mij waren de voltigeurs de enige die hun volledige demo konden laten zien, de westernruiters moesten hun programma aanpassen ivm bodem, en de barrelracers (OHZ) hadden afgemeld.
Erg jammer, en van het hele gebeuren had ik echt meer verwacht.
Daarintegen heb ik weer erg leuke paardjes langs zien komen

melissaschot schreef:Er was een patatkraam schuin naast de stand van de NMRPS. Tegenover fotograaf Knippers (een winkel). Daar verkochten ze friet en broodjes beenhamhet was van Tubbergen zelf idd wat minder geregeld, De enige patatzaak was een halve kilometer verder en toen bleek ie ook nog dicht te zijn. De voltigeurs hebben ook niet de hele demo gedaan volgens mij mar dat kwam omdat er mensen van hun op vakantie waren.
Trouwens allemaal erg leuke foto's weer gemaakt

Manda schreef:Hoezo niet?Alleen snap ik ook niet dat je zoiets naast een kerk doet op een zondag nog wel...
) en de mensen hier zijn niet zo van "zondag is onze rustdag" - dat heerst in Tubbergen niet zo (gelukkig
).
Sabin_e schreef:Zelf vind ik dat Tubbergen op een andere manier (dus niet op de locatie van het marktplein voor de kerk) moet uitbreiden met deze paardendagen. Volgend jaar willen de westernruiters bijvoorbeeld wel een show met kalven laten zien, echter zijn hier hekken van minimaal 1.60m voor nodig (anders springen de kalven er echt overheen).
Tubbergen heeft buiten het 'centrum' veel meer mogelijkheden om het daar te houden en uit te breiden.
Sabin_e schreef:Manda schreef:Hoezo niet?Alleen snap ik ook niet dat je zoiets naast een kerk doet op een zondag nog wel...
Eén keer waren de klokken duidelijk aan het luiden, maar de westernruiters (waarvan er één uit het katholieke dorp Albergen komt) hadden daar weinig last van.
Het evenement wordt ook niet echt naast de kerk gehouden, maar ertegenover, op het marktplein (normaal staat daar dus de markt van Tubbergen) en de mensen hier zijn niet zo van "zondag is onze rustdag" - dat heerst in Tubbergen niet zo (gelukkig
).
Maar persoonlijk lijkt mij een andere (grotere) locatie ook meer geschikt. Vooral nu de organisatie uitbreidt met Voltige en de NMRPS (beide voor het eerst dit jaar).
Maydine schreef:Op haar groene vest stond: "Marieke Versluis Fotografie" Dit is haar site: Mariekeversluis.nlWeet iemand wie de fotograve in het groen was in de hoofdpiste en waar die foto's terug gevonden kunnen worden?