NMPRS Show Tubbergen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:41

wintec

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-10 19:50

Het was echt een super leuke dag. De locatie was ook echt leuk, gewoon midden in het dorp op het plein. Er was ook veel publiek aanwezig! Wat ook leuk was was dat je met hetzelfde paardje in meerdere rubrieken mee kon doen. De organisatie had het ook super voor elkaar, alles liep mooi optijd en vlotjes. Wij hopen volgend jaar weer naar Tubbergen te kunnen!

Ps: waar kan ik het minipaardentopic vinden voor foto's?

TheJokerr

Re: NMPRS Show Tubbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 19:57

twas gezellig, en soms een beetje te druk met al die pony's bij de bak :') ap deed goed mee met mij.. hij liep wel super. 1x 2e en 1x 3e, Prima voor zijn 1e keer in de show toch??

Wintec boven je staat een link?? O:)

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:03

Wie was Ap? :D En welke klasse´s deed je mee?

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:04

appelflappie <3

melissaschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:06

Ja ik vond alles goed geregeld, mijn complimenten voor de organisatie!

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:06

RozenHaghe's Applepie :))

van Probabeest ( natascha )

van Jaarling geloof ik :=

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:07

Organisatie NMPRS: Top! Ook super met parkeren etc :j
Organisatie Tubbergen... hmmz..
Wilde op een gegeven moment ergens een flesje drinken halen, maar je kon alleen in een restaurant terecht, waarvan je de flesjes niet mee mocht nemen. Ook nergens iets gezien van een friet tentje oid...
Er zou een braderie zijn...
Toen we bij de zandpiste kwamen dachten we dat dat het bijterrein was, maar het bleek de hoofdpiste te zijn ;)
Volgens mij waren de voltigeurs de enige die hun volledige demo konden laten zien, de westernruiters moesten hun programma aanpassen ivm bodem, en de barrelracers (OHZ) hadden afgemeld.
Erg jammer, en van het hele gebeuren had ik echt meer verwacht.
Daarintegen heb ik weer erg leuke paardjes langs zien komen :j

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:09

ik heb alleen het voltigeren half gevolgt vanaf het terras van het restaurant ( ik zat appeltaart te eten voor onze winnaar 2e plek :)) ) . westernrijders vond ik iets minder... Achja het weer zat mee dus we hebben geluk gehad!

melissaschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:23

het was van Tubbergen zelf idd wat minder geregeld, De enige patatzaak was een halve kilometer verder en toen bleek ie ook nog dicht te zijn. De voltigeurs hebben ook niet de hele demo gedaan volgens mij mar dat kwam omdat er mensen van hun op vakantie waren.
Trouwens allemaal erg leuke foto's weer gemaakt

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:27

Ik vond het tegenvallen. Ondanks dat ik een gezellige dag heb gehad. Ik dacht dat de hoofdpiste veel groter (rechter) zou zijn. Dat het gewoon een groot evenement zou zijn maar waren er nu zoveel meer mensen als op een show in Bunschoten? Persoonlijk vind ik die locatie fijner/mooier :j Wel een hoop leuke dieren gezien en flink gelachen maar volgend jaar of een groter evenement of een betere locatie.

Ow en Linda super alles aan elkaar gepraat :P

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:32

stef schreef:
Organisatie NMPRS: Top! Ook super met parkeren etc :j
Organisatie Tubbergen... hmmz..
Wilde op een gegeven moment ergens een flesje drinken halen, maar je kon alleen in een restaurant terecht, waarvan je de flesjes niet mee mocht nemen. Ook nergens iets gezien van een friet tentje oid...
Er zou een braderie zijn...
Toen we bij de zandpiste kwamen dachten we dat dat het bijterrein was, maar het bleek de hoofdpiste te zijn ;)
Volgens mij waren de voltigeurs de enige die hun volledige demo konden laten zien, de westernruiters moesten hun programma aanpassen ivm bodem, en de barrelracers (OHZ) hadden afgemeld.
Erg jammer, en van het hele gebeuren had ik echt meer verwacht.
Daarintegen heb ik weer erg leuke paardjes langs zien komen :j

ik ben het met je eens stef, organisatie nmprs , toppie!! heel mooi gedaan allemaal, ook voor linda mijn complimenten, ze heeft alles duidelijk en leuk aangekondigd, heeft een fijne stem ook ;)
de braderie stelde echt niks voor en idd, wij konden ook nergens (alleen dat overvolle restaurantje) terecht voor een frietje of broodje ofzo
één ding vond ik echt wel irritant, die verrekte kerkklokken :o

melissaschot

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:49

Haha ja die kerkklokken bleven elke keer hangen denk ik haha

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:51

melissa, gonzales deed het goed he? hij zag er prachtig uit <3

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 20:51

Wij hadden gelukkig zelf veel eten en drinken mee, want veel was er niet te krijgen idd...

En sochtends tijdens kwaliteit en beweging moesten we zo nodig naar de wc maar die waren verdorie op slot :P

Een groot evenement vond ik het niet, die paar westerpaarden en 1 voltige paard... die hadden ook naar Bunschoten kunnen komen toch :D

Verder had het nmprs het super georganiseerd!!

Alleen snap ik ook niet dat je zoiets naast een kerk doet op een zondag nog wel...

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:01

sterker nog: Dat voltige team kwam van bunsschoten :j ;)

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:07

Ook ik was inderdaad erg blij dat ik zelf genoeg eten en drinken bij me had zeg!
Dat was inderdaad samen met de klein hoofdpiste de enige aanmerkingen..
Zowiezo een top dagje gehad! Was hartstikke leuk en heb al een hoop mooie foto's voorbij zien vliegen! :D
Super!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:09

Ja wij hebben het ook echt heel leuk gehad! En geen regen he! Teminste, wij hadden geen regen bij onze rubrieken :P

Het voltigeteam uit Bunschoten :D
Nou, ik ben benieuwd waar ze het volgend jaar dan gaan doen eigenlijk.

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:17

melissaschot schreef:
het was van Tubbergen zelf idd wat minder geregeld, De enige patatzaak was een halve kilometer verder en toen bleek ie ook nog dicht te zijn. De voltigeurs hebben ook niet de hele demo gedaan volgens mij mar dat kwam omdat er mensen van hun op vakantie waren.
Trouwens allemaal erg leuke foto's weer gemaakt
Er was een patatkraam schuin naast de stand van de NMRPS. Tegenover fotograaf Knippers (een winkel). Daar verkochten ze friet en broodjes beenham :)

Drinken was er inderdaad niet 'los' te krijgen, alleen in het restaurant t Oale Roadhoes (tegenover de piste aan de kant van de dorpstraat). En het restaurant daarnaast; De Burgemeester, of het restaurant de andere kant op (achter de piste, richting Geesteren); café Fox.

In de dorpstraat was er een ijskraam en gratis popcorn en suikerspinnen.

Vanwege de bodem konden de westernruiters inderdaad niet al hun oefeningen laten zien. Maar deze bodem is 'speciaal' aangelegd voor de Schröder Masterclass (nationale topruiters) en het springen (pony's en 40 plussers) wat maandag en dinsdag is.

Zelf vind ik dat Tubbergen op een andere manier (dus niet op de locatie van het marktplein voor de kerk) moet uitbreiden met deze paardendagen. Volgend jaar willen de westernruiters bijvoorbeeld wel een show met kalven laten zien, echter zijn hier hekken van minimaal 1.60m voor nodig (anders springen de kalven er echt overheen).
Tubbergen heeft buiten het 'centrum' veel meer mogelijkheden om het daar te houden en uit te breiden.

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:20

Bedankt voor de info!

hoop dat ik volgend jaar nog meee mag genieten :D

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:22

Manda schreef:
Alleen snap ik ook niet dat je zoiets naast een kerk doet op een zondag nog wel...
Hoezo niet?
Eén keer waren de klokken duidelijk aan het luiden, maar de westernruiters (waarvan er één uit het katholieke dorp Albergen komt) hadden daar weinig last van.

Het evenement wordt ook niet echt naast de kerk gehouden, maar ertegenover, op het marktplein (normaal staat daar dus de markt van Tubbergen ;) ) en de mensen hier zijn niet zo van "zondag is onze rustdag" - dat heerst in Tubbergen niet zo (gelukkig O:) ).

Maar persoonlijk lijkt mij een andere (grotere) locatie ook meer geschikt. Vooral nu de organisatie uitbreidt met Voltige en de NMRPS (beide voor het eerst dit jaar).

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:24

jaa als het kan op een andere plek :)
ach we wachten wel af! ze hebben nog even toch :+

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:24

Sabin_e schreef:
Zelf vind ik dat Tubbergen op een andere manier (dus niet op de locatie van het marktplein voor de kerk) moet uitbreiden met deze paardendagen. Volgend jaar willen de westernruiters bijvoorbeeld wel een show met kalven laten zien, echter zijn hier hekken van minimaal 1.60m voor nodig (anders springen de kalven er echt overheen).
Tubbergen heeft buiten het 'centrum' veel meer mogelijkheden om het daar te houden en uit te breiden.

wow dat lijkt me heel gaaf met echte kalveren 8-)

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:27

Sabin_e schreef:
Manda schreef:
Hoezo niet?
Eén keer waren de klokken duidelijk aan het luiden, maar de westernruiters (waarvan er één uit het katholieke dorp Albergen komt) hadden daar weinig last van.

Het evenement wordt ook niet echt naast de kerk gehouden, maar ertegenover, op het marktplein (normaal staat daar dus de markt van Tubbergen ;) ) en de mensen hier zijn niet zo van "zondag is onze rustdag" - dat heerst in Tubbergen niet zo (gelukkig O:) ).

Maar persoonlijk lijkt mij een andere (grotere) locatie ook meer geschikt. Vooral nu de organisatie uitbreidt met Voltige en de NMRPS (beide voor het eerst dit jaar).

de kerkklokken gingen om 10 uur een minuut of 5 achter elkaar, toen weer van 20 voor 1 tot kwart voor 1 en tien minuten later weer 5 minutenlang, ik weet het nog omdat de baby van mathilda er telkens van schrok en begon te huilen :(:)

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-10 21:28

Maydine schreef:
Weet iemand wie de fotograve in het groen was in de hoofdpiste en waar die foto's terug gevonden kunnen worden? :)
Op haar groene vest stond: "Marieke Versluis Fotografie" Dit is haar site: Mariekeversluis.nl
Laatst bijgewerkt door Sabin_e op 08-08-10 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt